Monday, September 3, 2012

Polyvore obsessioᾔ

I cAn LeARn tHat

I cAn LeARn tHat by iggy-rouvinen featuring pretty polly tights

I have a new obsession - Polyvore. These are my first creations in Polyvore. I am still learning how to use it, but I am already totally hooked.


Low pResSure

Low pResSure by iggy-rouvinen featuring skirts


Uusin villitys - Polyvore. Tässä on mun kaks ekaa digitaalista kollaasiani, jotka tein Polyvoressa.  Opettelin vielä sen käyttöä, mutta olen jo ihan koukussa.

21 comments:

  1. Polyvore is so much fun! I'm still just learning to use it also, but already completely hooked after only two days! :D

    ReplyDelete
  2. Olet uskomattoman luova ja tuottelias!

    ReplyDelete
  3. Hetken aikaa piti miettiä, että mitä ihmettä. Mutta sitten sieltä sivun ala-laidasta löytyi se linkki minieditoriin. Ei oikein ymmärtänyt... Kollaasinteko-ohjelma?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en oo kokeillut sitä miniedtoria, se on vaan sellanen pienempi ja mittätömämpi versio itse Polyvoresta. Kollaasit tehdään siellä omassa editorissa. Se on tosi jännä, miten erilaista se on verrattuna kuvamanipulaatioon kuvankäsittelyohjelmissa. Sitä vois oikeastaan kuvailla välimuodoksi perinteisen leikkaa ja liimaa-tekniikan ja digitaalisen manipulaation suhteen.

      Delete
  4. Polyvoresta en ymmärrä yhtään mitään, mutta kuvat ovat kauniita, taidokkaita♥

    ReplyDelete
  5. Ihaaniiii, tykkään niin :)
    kuule mä en kanssa oikein ymmärtänyt mistä on kysymys, kävin katsomassa kyseisellä sivulla, mutta ei oikein auennut tuo juttu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Silkku ja aluksi se siellä kaikki tuntuu tosi monimutkaiselta ja ihan alottelijahan minäkin oon se suhteen. Mulla oli apuna ystävä, joka keksi sen ennemmin, mä sain siinä mielessä ikään kuin varaslähdön. ;)

      Delete
  6. Pitää mennä katsomaan mikä se polyvore on,mutta hienoa jälkeä sillä näköjään tulee:)

    ReplyDelete
  7. Minäkin voisin jäädä koukkuun,siltä vaikutti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No sitten teet sinne itsellesi profiilin ja eikun leikkimään. ;)

      Delete
  8. Taas oppii jotain uutta...Polyvore. Kun vaan aika riittäisi kaikkeen kivaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin, kyllähän uuden opettelu aina vie aikaa, mutta tämä on ollut tosi antoisaa. :)

      Delete
  9. Näyttää tajuttoman hienoilta! Vielä olen vaan että mikä ihmeen Polyvare, mutta täytyy minunkin ehdottomasti tutustua!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Matkatar ja kannattaa tutustua. :)

      Delete