Friday, April 23, 2010

Kiiretta ja kivoja yllareita

Tanaan oli aamulla sahkoposti niin taynna tilauksia, etta koko aamu meni niita lahetellessa. Eika siina muuten mitaan, mutta tanaan meilla on harvinaisen kiireinen paiva muutenkin. Ihan kivalla tavalla kiireinen.

Kun olin saanut duunit tehtya, menin suihkuun ja suihkun jalkeen oli odottamassa mieluisa paketti. Tilasin viime viikonloppuna Bumble and bumblelta hiuspuuterin ja vahan. En ole niita viela kokeillut, joten en osaa niista viela mitaan kertoa, paitsi niiden pitaisi olla huippulaatua. Ainakin hinta on sika kallis. Mutta maksan mieluusti laadusta ja mulla noita hiustuotteita ei kulu paljon, kotona annan hiusten olla ihan luonnontilassa.

Tanaan pitaa viela juosta hiukan asioilla ja jos kerkian, niin kayn kampaajalla hiukan tasoittamassa latvoja. Tanaan pitaa olla tukka hyvin, koska illalla mennaan....jihuu....vihdoin....Him:in konserttiin! Tata iltaa ollaan odotettu ja pitkaan.

Ai niin, ja toinenkin kiva yllari, kavin lapi blogilistaani ja siina yhden suosikkiblogini otsikkona oli: WHAT IS ITKUPILLI SAYING? No sehan tietty kiinnosti minuakin, kaykaapa katsomassa, tassa linkki Hidden in France blogille.

17 comments:

  1. Ihanaa, pidä hauskaa konsertissa! :)

    ReplyDelete
  2. Kiva kirjoitus siina blogissa!

    Pitakaa hauskaa konsertissa! :))

    ReplyDelete
  3. Olipas imarteleva kirjoitus, ei ihme, jos siitä tuli hyvälle tuulelle :)

    Muista konsertissa huudella kaikkea suomeksi, kuten "Villeeee, mä rakastan sua!" Heh.

    ReplyDelete
  4. Niin, minä ole aivan samaa mieltä blogin kirjoittajan kanssa. Voisit tulla meille sisustamaan, puhallat uudet tuulet ja värit tämän tylsän rivitalon seinille :) Mä joudun varmaan tulostaa näitä sun kuvia ja liimaa niitä seinilleni, heh.

    Oikein mukavaa konserttia. Ville on ihana!

    ReplyDelete
  5. Kiva että sulla on kivasti duunia!
    Mäkin menen kohta tsekkaamaan sen webbisivun.
    Muuten,minkä merkkinen oli se mineraalimeikki,jota käytät?
    Mukavaa konsertti-iltaa!

    ReplyDelete
  6. Linda
    Oli aivan mahtava konsertti, kello on nyt puol kaks yolla, mutta saa nahda tuleeko uni silmaan, niin sahkoistava oli fiilis. :)

    Susa
    Ma olin niin immarreltu siita jutusta. :))
    Oli tosi hauska ilta. :D

    ii
    Juu, ihana kirjoitus, tollaiset on aina ihania yllareita.
    Yritin kylla huudella suomeksi, mutta siella oli niin mahtava meininki, etta huudot hukku yleison innostukseen. :)

    Unelma
    Kiitos, oli kylla upea konsertti. :)

    Eliisa
    LOL, olis kiva nahda sun seinat tapetoituna mun kuvilla. ;)

    Ville on IIIIIIIIIIIHANA!!!!!! :)))

    Yaelian
    Juu, duunia on tosi kivasti, joskus tulee jopa pieni kiiren tunnelma, sillain ilman stressia.

    Mun mineraalimeikit on Everyday Minerals. Hyva hinta/laatu-suhde.

    Konsertti oli iiiihana. :)

    ReplyDelete
  7. Olipas ihana linkitys! Melkein menin lällättämään sinne kommentteihin, että minäpäs ymmärrään, läl läl, mutta sitten muistin minkä ikäinen olen ;DD

    Jee, HIMin konsertissa! Voin uskoa, että oli hiano fiilis. Tykkääkö Robkin HIMistä? Voiskin taas pitkästä aikaa kuunnella sitä.

    Täällä on päivä sujunut pakkailujen merkeissä. Tulis jo huominen, inhoan odottamista!

    ReplyDelete
  8. No eipä moni juu tätä suomea ymmärräkään niinkuin me, läl läl läl kuten Elegia kommentissaan jo lällätti hi hih!!!! Kyllä me ollaan erinomaisia ja saadaan tuosta vaan ymmärtää mitä Itkupilli sanoo, hyvä hihhii!
    Kiva että oli kiva konsertti.
    Mutta kerro nyt pöhkölle, että mitä on tukkapuuteri???? En ole ikinä kuullutkaan semmosesta!

    ReplyDelete
  9. *itKuPiLLi*, saanko linkittää blogiini proteiinismoothiesi ohjeen?

    ReplyDelete
  10. Elegia
    LOL, mullekin tuli mieleen, etta sanoisin sinne, etta voi voi...kannattas toki opetella suomenkielta. ;)

    Rob tykkaa kanssa Himista ja tykkas konsertista tosi paljon, se kuvas sielta aika paljon videoo.

    Ja kiva, etta teidan matka nayttaa nyt onnistuvan, taalla jo odotellaan. :)


    Johanna
    Me suomalaiset ollaan kylla kielemme kanssa ihan oma joukko, voidaan rauhassa jutella tai kirjoitella, eika kukaan siita ota selvaa. ;)

    Tukkapuuteriahan kaytettiin joskut 1700-1800 luvuilla, ja taas se on tullut muotiin. Mulla on tosi liukkaat ja roikkuvat hiukset ja olin oikein tyytyvainen puuteroituun paahani. Tukka oli iso ja kivan mattainen. Sopii parhaiten sellaisille, joiden hiukset rasvoittuu helposti, sita voi myos kayttaa kuivashamppoona.

    Unelma
    Voi kiitos kysymasta, tottakai saat, olen niin tyytyvainen tahan kuuriin, jotta oikein toivoisin, etta tata kokeilisi muutkin, jotka toivovat terveellista potkua. :)

    ReplyDelete
  11. No niin tietenkin, sitä aikaa kun tukka laitettiin niin ylös, että sen alle saatiin piilotettua lintuhäkki sirkuttajineen ja hajuvesipulloja, ettei sen aikainen huonohko hygienia puskenut läpi...niinpä, silloin lykättiin puuteritkin päähän. Aurinkokuningas ja hänen hovinsa levitti silloin yhteen aikaan ympäri Eurooppa uusimmat muodit muihin hoveihin. Jänskää, että puuteri on sieltä taas bongattu päähänkin :)

    ReplyDelete
  12. Johanna
    Niin tosiaan, taitaahan toi puuteri ollakin jo ainakin silte 1600 luvulta, varmaan kaytettiin aurinkokuninkaan hovissa. Ja toinen suuri muotivaikuttaja olikin sitten Marie Antoinette.

    Musta tuntuu, etta mun taytyy kylla olla oikea prinsessa, niin tuntuu toi hiuspuuteri mun jutulta. ;)

    ReplyDelete
  13. Juu sinä olet ihana rinsessa ihan oikeasti :))))) Oikeastaan olen niin välillä tuumannutkin blogissasi käydessäni, että Itkupilli se on jossakin edellisessä elämässään kyllä kipsutellut vimpan päälle tyllingeissään jossakin hovissa :)
    Minä olen ollut nunnaluostarissa kun tykkään pitää löysiä kaapuja päällä enkä muista kammata tukkaa edes :)))))))

    ReplyDelete
  14. Mika on sikakallis?

    j.c.

    ReplyDelete
  15. J.C.
    No mulle on sika kallis maksaa $60 kahdesta hiustuotteesta, vaikkakin olen kylla ostoksiini tyytyvainen. ;)

    ReplyDelete