Sunday, December 19, 2010

Astuin ulos laatikostani ;)

Värikollaasihaaste olikin tavallista haastavampi, koska neljän annetun värin lisäksi  piti jotenkin ilmetä annettu muoto, joka oli tällä kertaa suorakaide. Se olikin mulle ihan mieluisa lisä haasteeseen, koska olen jämähtänyt tekeen kollaaseja samalla kaavalla.

Nyt kun sitten astuin "out of the box", niin kollaaseja syntyikin kaksin kappalein.

Ekana tälläinen ihan vapaa sommitelma...
Ja sitten sen mun perinteisen 9 neliön kollaasin sijasta tällä kertaa kuvat onkin suorakaiteen muotoisia.


Ja tässähän on ne tämän kertaiset värit. Olikin mulle taas erityisen mieluisa ja helppo väripari. Lisää kollaaseja voi käydä kurkkimassa täällä.

Kääk...kello onkin jo noin paljon...Rob tulee just sillään lounaalle ja mulla on ruokapöytä jäkälän peitossa...ostin kuumaliimapyssyn ja nyt ammuskelen sillä summa mutikassa vähän sitä sun tätä...saas nähdä saanko aikaseksi mitään muuta kuin sotkua. ;)

21 comments:

  1. Siinäpä huikaisevan kauniita värejä! Miten ne näyttävät niin, jotenkin... olenko nähnyt jossain ;)

    Hienot kesäiset kollaasit teit! Värit passaavat yhteen todella hyvin.

    ReplyDelete
  2. Lepis
    No juu, mä luulen, että näitä värejä oot kyllä varmaan jossain nähnyt. Ja näillä väreillä oli tosi kiva työskennellä. ;)

    ReplyDelete
  3. Ihanat väriyhdistelmät ja herkulliset kuvat.Samoja värejä löytyy nykyään myös meiltä...niissäkin on jotai taianomaista ja rauhoittavaa.
    Mä oon vaan sitä mieltä,että näistä sun kuvista olis vaikka mihin!!!!!

    ReplyDelete
  4. Hei, uskon,että värit ovat omaa itseäsi!
    Olen iloinen,että olen löytänyt sivustosi. Meillä on kivasti aika ero etuus tässä blogissa. Minä vähän pyyhkäisen liian nopeasti, innoissani. Ensi kerralla teen yhtä hienoa kuin sinäkin! Just kidding!

    ReplyDelete
  5. Ihanuudet
    Kiitos. :)) Ja noi on tosiaankin jotenkin taianomaisia ja rauhottavia värejä, mullakin löytyy nyt noita sävyjä ihan kaikkialta.

    Pauliina
    Kiitos. :))

    kaari3
    lol, sä oot hassu, ja voin kyllä taata, että jos 5 vuotta istut koneella päivittäin tunti kausia kuvia väätäen, niin kyllä varmaan teet ihan yhtä hienoja. :)

    ...ellet jopa hienompia...just kidding! ;D

    ReplyDelete
  6. Niin harmonisia värejä! Ja alakuvan trumpettipupu on ihan suloinen! Olisipa se oikea... =)

    ReplyDelete
  7. Ihanat värit, ihan mun suosikit tällä hetkellä. Jos alkaa kaikki valkoisuus ulkona ahdistaa, niin on mukava tulla tänne tankkaamaan värejä! Kiitos! :)

    ReplyDelete
  8. Herkkää, kaunista, naisellista, romanttista. Ammattilaisen kädenjälki näkyy. Joskus on hyvä hypätä. Saattaa yllättyä positiivisesti! ;D

    ReplyDelete
  9. Una ♥
    Mä kanssa niin toivoisin, että pupu olis oikea, meillä oli ennen pupuja ja ne on niiiin ihania. :)

    eve
    No kiva, että saat täältä väritankkausta, mulla taas on aivan valtava ikävä lunta. ;)

    TeeTee
    Tämä oli oikein kiva hyppy, yleensä sitä kyllä aina yllättyy positiivisesti, jos vaan saa itsensä yllytettyä hyppyyn. ;)

    Susu
    Kiitos. :))

    ReplyDelete
  10. Kaunista, tuoksuvaa... Kuvat pehmentävät hyvin suorakaidemuotoa!

    ReplyDelete
  11. Voi että nämä sun omat on aina niin upeita, niin upeita!!!

    ReplyDelete
  12. MIelenkiintoisia kollaaseja, pidän tuosta alimmaisesta, siinä on paljon hienoja yksityiskohtia.

    ReplyDelete
  13. Taidan kommentoidakin ensimmäistä kertaa. Pidän alimmasta kollaasista. Kauniita, pieniä yksityiskohtia.

    ReplyDelete
  14. Kauniita murrettujen värien muotoja.

    Lempparini yläkuva, tytöt katselee "vanhaapoikaa", vai ollenekko kaktus mikä...:)

    ReplyDelete
  15. Kiirepakoilainen
    Kiitos. :))

    Dariz
    Kiitos. :))

    Pieni Lintu
    Kiitos. :))

    Aino
    Kiitos, ja alimmainen olikin se varsinainen kollaasi. :)

    Tuulentukka
    Kiitos, ja tosi kiva, että kommentoit. :)

    Liplatus
    lol, tosiaan, vanhapoikahan se taitaa olla. ;D

    ReplyDelete
  16. Tuo alin on aivan ihana. Just oikeat värisävyt.

    ReplyDelete