Thursday, March 10, 2011

Suoraan Hollywoodista...

NAamio

Tämä viehättävä pariskunta on bongattu Hollywood Bulevardilta. En tiedä mihin pippaloihin siinä ollaan menossa. Hollywoodissahan niitä pippaloita riittää...




Tässä nyt taas samalla muutama muukin kuva Hollywoodista, jotta pääsen hehkuttamaan eilis illan tunnelmia. En ollut eilen Hollywoodissa, mutta katselin American Idolsia, jotka kuvataan tuossa norsukuvassa näkyvässä Kodak-teatterissa.

Mutta siis, oksat pois! Tänä vuonna Idolsissa on kyllä niin uskomattoman upeat laulajat, että eihän niistä osaa valita edes omaa suosikkia. Eilen oli vuorossa lopullisen top?? (en nyt kerro lopullista määrää, koska siellä Suomessa ei taideta olla vielä niin pitkällä) eka esiintyminen. Jokaisen esiintyjän jälkeen olin aivan myyty. Ja niin oli tuomaristokin. Tuomaristosta muuten tykkään myös tosi paljon, aluksi mulla oli hiukan ennakkoluuloja, ajattelin, että kisasta katoais joten merkittävää, kun Simon Cowell lähti pois. Mutta Jennifer Lopez ja Steven Tyler on kyllä osoittautuneet tosi ammattitaitoisiksi ja asiallisiksi tuomareiksi, eikä se asiallisuus ole ollenkaan ollut niin tylsää, kuin etukäteen hiukan pelkäsin.

Hiukan kyllä houkuttais mennä tuonne paikan päälle hillumaan, kun American Idolsia kuvataan. Kerkiäisin silti vielä kotiin katsomaan, koska täällä Los Angelesissahan mekään ei nähdä Idolsia suorana lähetyksenä. Se näytetään suorana itärannikolla ja meillä täällä vasta kolmen tunnin päästä nauhoitettuna suoranalähetyksenä. Noin käy useiden LA:ssa kuvattavien suorienlähetysten kanssa.

16 comments:

  1. American Idolit on tänä vuonna niiiin koskettavan hyvä, miten niistä ketään pudottaa? Nyt jo surettaa.... Mene ihmeessä paikalle, kun on sellainen mahdollisuus. Mie menisin. Hei, Steven Tyler on huippu, söpö ja empaattinen. Seuraamme jännityksellä, mutta älä paljasta meille kuinka homma etenee :)

    ReplyDelete
  2. samma här, näin toisella kotimaisella :) Idolsia seurataan innolla rinnan Suomen Idolsin kanssa.
    Iahan hyviä laulajia, kyllä :)

    ReplyDelete
  3. Jopas on viehattavat asut ekassa kuvassa! :) Nain kerran noidaksi puetun mallin NYCissa, niilla oli Union Squarella kuvaukset meneillaan, harmi kun ei ollut kameraa messissa, naa tallaiset bongailut on aina mielenkiintoisia.

    Idolsia en ole seurannut, kun ei ole telkkaria, mutta youtubessa nain joku aika sitten videoita Crystal Powersox tai jotain sinne pain nimisesta tytskasta ja han teki vaikutuksen lockseineen kaikkineen :) Hauska kun ei ole niin pintakiiltoista ja noh, perus-hollywood-amerikkalaista pelkastaan.

    ReplyDelete
  4. Maketsu
    Todella, ihan koskettavan hyvä taso tänä vuonna ja Stevenistä olen minäkin nyt oppinut pitämään. Mä koitan olla paljastamatta mitään etukäteen, mutta pakko varmaan jotenkin idolsia hehkuttaa jatkossakin. ;)

    Wihtori
    Harmi, että täällä en pääse seuraamaan Suomen idolsia.

    Khakti Omwoods
    Juu, aina pitäs kyllä olla kamera mukana, Union Square on varmaan kanssa paikka, jossa voi nähdä ihan mitä vain.

    Mä oon ihan yllättynyt tuosta Idolsin laulajien tasosta, se vaan tuntuu paranevan vuosi vuodelta. Crystal oli mun suosikki viime vuonna, aivan uskomaton mimmi...mutta tänä vuonna siellä on kyllä kanssa ihan käsittämättömiä laulajia. Mä en ole muuten ollut koskaan mikään perus-hollywood-amerikkalaisen perään, mutta lahjakkuutta kyllä ihailen aina, missä vain sellaita tulee esille. ;)

    ReplyDelete
  5. Sinne vaan haisteleen tunnelmia kun kerran siellä olet.

    ReplyDelete
  6. Henrietta
    Niin kai sitä tosiaan pitäis, tarttua tuumasta toimeen. ;)

    ReplyDelete
  7. Oivallinen naamio kuva! Me näimme jokin aika sitten Orlandossa täyskokoisia Star Wars hahmoja keskellä kirkasta päivää (ei siis huvipuistoissa). Siitä tuli jotenkin ihan epätodellinen olo...

    Olen välillä vilkuíllut Idolsia. Totta, tuomaisto on mielstäni melkein parempi nyt. Huomio kiinnittyy laulajiin, ei tuomareihin. Ja niin sen mun mielestä pitääkin olla.

    ReplyDelete
  8. Voi sinua onnellista! Jos olisinkin päässyt vaikkapa kuutoskaudella (tai viime vuonna) katsomaan AI kisaa paikanpäälle, niin olisin varmaan pökertynyt onnesta.. no, siitä ei sen enempää, mutta kannattaa kyllä mennä, jos vaan on mahdollisuus. Onhan se live-esitys ihan jotain muuta, kuin tv:stä nähtynä loppujen lopuksi.

    Tykkään tuomaristosta myös. JLo on kuvankaunis (mielestäni) ja Steven tuo tarvittavaa rokkihenkisyyttä peliin, vaikka onkin yllättävän lempeä ja hempeä luonteeltaan! Hyvä niin! Viime jaksossa täällä nähtiin juuri se 24:n valinta. Jännityksellä odotan, millainen on ensimmäinen liveshow! Taso on niin huikea, että on paha mennä sanomaan, kuka lopulta voiton vie. Se paljastunee muutaman viikon sisällä missä on jyvät ja missä akanat.. jos niitä nyt tällä kaudella ylipäätään onkaan.

    Onneksi Suomenkin Idols on tänä vuonna tasoltaan korkeampi, kuin mikään aiempien vuosien on ollut. Nyt kun molemmat Idol-kisat pyörii limittäin, niin neljä iltaa viikossa menee pelkkiä Idolseja katsellessa! :D

    Kiva kun laitoit tuollaisia hollywoodmaisia kuviakin esille!

    ReplyDelete
  9. Ihanat tyypit. Olen aina halunnut järjetää jotkut oikein isot ja komeat naamiaiset, ehkä sitten nelikymppisiksi. Joskus olisi tosi hienoa nähdä vaivaa roppakauoalla ja pukeutua haaveiden asuihin....

    ReplyDelete
  10. Taas yhtäläisyys, mä kanssa ajattelin, ettei tolla tuomaristolla mitään valmista tule, koska Simon Cowell on kaikessa ärsyttävyydessään ihan huipputyyppi! J Lo:sta en nyt välttämättä pidä, mutta herra Tyler on ollut ihanasti läsnä, osoittanut empatiaa ym (niinkuin kyllä J Lo:kin toki). Mut mä olen niin vanhanaikainen, että en pitänyt juurikaan tässä välissä edes Karasta ja Ellenistä kun olin niin tottunut Paula Abduliin. Häntä kaipaan edelleen tuomaristoon. Toivottavasti tosiaan homma paranee kisan edetessä, josko joku suosikki löytyis, vaikka nyt tuntuu, että kaikki kivat on jo lähteny. Suomen Idoleissa se järkytys onkin jo koettu kun mun mielestä varma voittaja jätti kisan kesken. Kai sielläkin sataa nenäliinan kokoisia räntähiutaleita niinku täällä nyt...? :) -Outi -

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Idolsiin olen ihan hurahtanut;on mielenkiintoista nähdä miten heistä kuoriutuu täysiä ammattilaisia ja miten he kehittyvät viikko viikolta. Ensin ajattelin minäkin,että ilman Cowellia ohjelma on tylsä,mutta ei se niin olekaan.Steven Tyler on aika ihana!
    Ja laulajat ovat kyllä mahtavat tänä vuonna! Kukakohan heistä voittaa...tosin hieman harmitti että se pieni punatukkainen Brett tippui kun 24 karsittiin puolet pois.Oli niin persoonallinen tapaus.

    ReplyDelete
  13. Hehee, vähänkö olisi hauska bongata sinut sieltä American Idolin yleisöstä! :D Itse kävin silloin New Zealand's Got Talentin kuvauksissa siis ei sillä että noita kahta voisi verrata toisiinsa, mutta hauskaa oli seurata paikan päällä miten TV:n taikaa tehdään, kaikkine mokineen. :D

    Hauska muuten tuo Spiderman kuva ;D

    ReplyDelete
  14. Hienot kuvat! Erityisesti minä tykästyin norsuun (keräilen norsuja, pieniä sellaisia). Mene ihneessä hillumaan Idolsin kuvauspaikalle, jos semmoinen mahdollisuus on - mä ainakin menisin jos siellä olisin :) Taso on kyllä todella kova!

    ReplyDelete
  15. Idolsia ei ole tullut seurattua jos ei paljon muutakaan, no japanilta ei ole voinut säilyä, mutta käyn täällä sivistämässä itseäni ja ihailemassa kuvia.

    ReplyDelete
  16. Johanna
    Mä oon samaa mieltä, että nyt todellakin huomio idolsissa kiinnittyy oikealla tavalla enempi laulajiin. ;)

    TeeTee
    Mä innostuin niin, että tsekkasin jopa, että saisko sinne esityksiin vielä lippuja, ei saa. Joten täytyy nyt sitten tyytyä vaan meneen sinne paikan päälle hengaileen. Koitan saada sen aikaiseksi, onhan se aika tyhmää olla näin lähellä ja kuitenkin missata aito tunnelma.

    Olen ihan samaa mieltä tuomaristosta. Ja eka liveshow oli kyllä melkein henkeä salpaavan upea. Ja me ollaan täällä nyt nähty eka pudostus. Yhtään akanaa ei mielestäni joukossa ole, joten jokainen pudotus tuntuu aika pahalta.

    Ja tosi kiva kuulla, että myös siellä Suomessa on korkeampi taso kilpailijoissa. :)

    Sarppu
    Juu, mä kanssa haaveilen sellaisista kunnon naamiaisista. Mä olen muutamissa ollut ja se on niin mielettömän kivaan suunnitella asua. Ja tietty sellaisissa juhlissa on tosi kivaa, missä kaikki on paneutunut oikein kunnolla asuihin. :)

    Outi
    Mä kanssa tykkäsin Simon Cowellistä ja ajattelin, että show menettää paljon hänen lähdettyä, mutta onneksi niin ei käynyt.
    Mä en tykännyt Karasta, ja Ellen, vaikka tykkään muuten hänestä tosi paljon, oli mullekin pettymys.

    Yaelian
    Steven Tyleristä en aluksi oikein pitänyt, mutta nyt olen oikeastaan jo ihan ihastunut. Brett oli tosiaan kyllä persoonallinen tapaus ja olin tosi yllättynyt, että hän tippui.

    Kazza
    No, valitettavasti en pääse sinne yleisöön, liput on loppuun myyty. Mä olen ollut Ellen DeGeneres shoyssa ja se oli kyllä tosi mielenkiintoista.

    -maiju-
    Noi Kodak-teatterin norsut on tosi upeita, mulla on niistä tosi paljon kuvia, mä kanssa tykkään norsuista. Pitänee mennä sinne kulmille pyörimään kyllä joku kerta.

    Mustaleski
    En mäkään aikoinani ollut kiinnostunut idolsista, mutta nyt olen jotenkin jäänyt ihan koukkuun. ;)

    ReplyDelete