Monday, March 28, 2011

Taas hiukan Anthropologieta...

Tässä taas muutama kuva ihanasta Anthropogiesta.

Liikkeet on aina kauniisti sisustettu ja somistukset vaihtuu usein.

Toi kuviollinen peittö sängyn päässä sopis niin täydellisesti meidän sisustukseen, mutta en raaskinut sitä kuitenkaan ostaa, kun meillä on ihan uusi ja kiva peitto, mutta toi olis kyllä ollut parempi. Sen päällä on virkattu peitto, josta nappasin idean korvan taakse.

Kaikenlaista ihanaa kylppärikamaa.

Ja noi vihreät lasitkin on niiiin ihanat, jos olis tilaa ja tarvetta, niin niitä olis kanssa muutama lähtenyt mukaan.

Ja Anthropologiessa on maailman parhaat nuppivalikoimat. Toineen toistaan houkuttelevimpia.

Ei voi taas muuta sanoa, kuin että tuolla kaupassa ei taida olla mitään, mistä en tykkäisi. Ja sen on kyllä aika harvinaista.

11 comments:

  1. Kauniita kuvia ja kauniita tuotteita. Nuo nupit ovat hurmaavia! Olen selaillut kuvastoja vesi kielellä, kiitos vain vinkistä :)

    ReplyDelete
  2. Herkullisen näköisiä tavaroita. Tuollaiset kaupat pitää kiertää kaukaa...

    ReplyDelete
  3. Onneksi meillä päin ei tuollaisia kauppoja löydy ;)

    ReplyDelete
  4. Mun tekis aina mieli ostaa uusi päiväpeitto, vaikka vanha (ei se mikään vanha ole!) on ihan hieno ja hyvä.

    ReplyDelete
  5. Anthropologie on mun lempikauppa Lontoossa ja Nykissä, varsinkin Lontoon viherseinä on tosi vaikuttava... ja ne tavarat, kaikki on niin, niin ihania, koko kaupan fiilis on mahtava, kaikki sisustusjutut ja vaatteet. Tosi vähän kuitenkin tulee ostettua; on jo kertynyt kaikkea tavaraa ihan liikaakin ja aika kallistakin kaikki on. Ihan kokemuksenakin aina ihana, mutta täytyy myöntää, että joskus tekisi mieli panna koko oma sisustus ja vaatetus uusiksi ja alkaa elää "Anthropologie-elämää" - onneksi se menee suhteellisen nopeasti ohi ;)

    ReplyDelete
  6. Ihan mahtava tuo sänky, ei yhtään mun tyylinen ja silti rakkautta ensi silmäyksellä!! =D

    ReplyDelete
  7. Mitäpä tähän muuta sanomaan, kuin että huikaisevan inspiroivaa ja kaunista, olisi ihana kiereellä kaikessa rauhassa ja katsella....

    ReplyDelete
  8. Johanna
    Mä kanssa katselen niitä kuvastoja vesi kielellä, mutta oikeastaan kuvat jo itsessään on niin kauniita, että siitäkin saa jo iloa. ;)

    Susu
    Mä oon huomannut, että mun kamera on säästää mut nykyään heräteostoksilta. Kuvasta voi jäädä pidempi aikainen ilo, kuin turhata tavarasta. ;)

    Lepis
    lol, positiivinen näkökulma. ;)

    ReplyDelete
  9. ii
    Kiva kuulla, että jollain toisellakin on samanlainen kiusaus.;)

    Koo
    Toi sänky aina somistetaan uusiksi, kun muutkin somistukset vaihtuu. Mä en kanssa tollasta kotiin ottais, mutta tosi ihana se on.

    Sarppu
    Siellä on kyllä niin kiva katsella ja hypistellä kaikkea, enimmäkseen mä kyllä teen sitä juuri saadakseni iloa ja inspiraatiota, koitan välttää turhia ostoksia. ;)

    ReplyDelete
  10. Tuohon kauppaan ihan varmasti haluan jos joskus tie LA:han vie. Laittaisin miehen ja lapsen parkkiin ja vain ihailisin, hypistelisin ja haaveilisin.

    ReplyDelete
  11. Onneksi täällä ei ole tuota kauppaa, ei ole kiusauksia. Helpompi vältellä nettikauppaa kuin fyysistä kauppaa vaikka se on sen hintanen etten helposti mitään shoppailisikaan mutta olishan siellä ihana aina käydä haahuilemassa. Suloista

    ReplyDelete