Tuesday, April 19, 2011

(*^_^*) cute, cute, cute (*^_^*)





Mä oon nyt niin innostunut tekstuureista, kiitos siitä Henriettan ihanille ja inspiroiville kuville. Vaikka olenhan mä käyttänyt tekstuureita paljonkin mun digitaalissa kollaaseissa, mutta jostain syystä en ole aiemmin juurikaan innostuntu niiden käytöstä omissa valokuvissa.

Tänään kokeilin kahta tosi kivaa Kim Klassenin tekstuuria, jotka oli annettu tämän viikon Texture Tuesday haasteessa. Kaikissa kuvissa olen käyttänyt molempia. Mä olen kyllä tässä vielä ihan aloittelija, mutta tekemällä sitä oppii.

***
I participate today first time to Kim Klassen´s Texture Tuesday Challenge. I´m quite beginner of using textures on my photos, although I´ve used them a lot on my digital collages. But this is so exciting, so I love to learn. There was given to cute textures, I used both, the SweetTreat and Silence, textures on my images.

kimklassencafe

13 comments:

  1. Cutea on! Erityisest noissa jahdessa ylimmäisessä on väritys kohdallaan.
    Et ole tainnut käydä koko talvena Strechyard-blogissani. Olen siellä leikkinyt tekstuurien kanssa aika paljon koko talven. Oikeastaan jo kyllästymiseen saakkaa. Kevään kunniaksi täytyy keksiä jotain uutta ;)

    ReplyDelete
  2. Lepis
    Mä olin ihan unohtanut sun Strechyard-blogin, pitääkin nyt muistaa kurkata sinnekin, kävin nyt heti pika kierroksella ja tosiaan, sä ootkin leikkinyt tekstuureilla oikein kunnolla. Mutta aikansa kutakin, mä en kanssa koskaan tiedä, kuinka kauan into kestää ja aina on tietty kiva kokeilla uusia juttuja. ;)

    ReplyDelete
  3. Ihanat värit noissa: turkoosin sinen kanssa toimii älyttömän hyvin tuo herkkä vaaleanpunainen. Hieno värimaailma!

    ReplyDelete
  4. i've been a fan of your digital work for a long time - your photography is just as fabulous!

    ReplyDelete
  5. Ihanat värit noissa 2 ensimmäisessä kuvassa:)

    ReplyDelete
  6. Anne
    Turkoosi ja vaaleanpunainen on kyllä tehokas väripari. :)

    debsea
    Oh, thank you so much, so nice that you found this blog too. :))

    ReplyDelete
  7. Yaelian
    Olitkin yhtä aikaa kommenttiboxissa. Mä tykkään kanssa itse tuosta tuosta turkoosin ja vaaleanpunaisen väriyhdistelmästä, nyt keväällä taas puhtaat värit miellyttää. :)

    ReplyDelete
  8. Kiitos taas värimaailmasta, kaikki sulla toimii ;) Ja kiitti myös musiikista, sen kautta eksyin muutamiin blogeihin ja tajusin taas miten paljon mielenkiintoista maailmaon täynnä, ihan pakahtuu... leffat, musiikki, värit, taide....

    ReplyDelete
  9. Eliisa
    Maailma on kyllä niin täynnä kaikkea ihanaa ja blogeista löytyy vaikka mitä, minäkin seikkailen ahkerasti blogeissa elämyksiä etsiskellen. ;)

    ReplyDelete
  10. Meinaa Henrietan näkö lähteä kun ei näe lukea, kovin on pientä pränttiä:) Suloisen romanttisia kuvia ainakin minä näe romanttisena. Mikä tuo pinkki nuppu on...ilmeisesti jostain puusta, tosi viehättävä. Näillä tekstuureilla on niin kiva leikkiä, eihän ne kaikkiin kuviin tietysti sopi mut jos sopii ja käyttää hillitysti eikä yli niin tulee just tälläisiä iiiiihania kuvia ko sulla:)

    ReplyDelete
  11. Upeat nuo kaksi ylintä kuvaasi. Täytyypi käydä katsastamassa Kim Klassen.

    ReplyDelete
  12. Paperbird
    Thank you. :))

    Henrietta
    lol, näyttää sulla olevan kyllä lasit päässä. ;)

    Kukka on lilja, meillä on aika monta sellaista isoa tupsukkaa pihassa, josta noita kukkia tunkee.

    Tekstuureilla on tosiaan niin kiva leikkiä, mutta pitää tosiaan olla tarkkana, ettei mene liiallisuuksiin. ;)

    Birgitta
    Kim Klassenilla on tosi ihania tekstuureita, kannattaa tsekata. ;)

    ReplyDelete