Sunday, May 1, 2011

~ I ♥ bLuE ~


Värikollaasit haaste on tällä viikolla erityisesti sinisävyjen ystäville, ja minä kuulun siihen joukkoon. Sininen on aina ollut mun lempiväri. Vaikka välillä on kausia, että sininen lähes katoaa mun elämästä. Tälläkin hetkellä on aika vähä-sininen-kausi. Kotoa löytyy jotain pikku esineitä, vaatteissa sinistä ei taida olla kuin farkuissa.

Kuva-arkistoista kyllä löyty sinistä vaikka useampaankin kollaasiin. Laitan taas muutaman ylimääräisen kuvan.

 Venice Beachillä on tälläsiä hauskoja pylväitä. Ja tosi reippaan sinisiä taloja.

Ja paljon näkee myös tälläisiä  taloja, jotka on ihan kauttaaltaan seinämaalausten peitossa.

Yksityiskohta seinämaalauksesta.

Tykkään myös tosi paljon näistä käsinmaalatuista kylteistä. Niitä käytetään täällä paljon.

Katukuva on täällä tosi värikästä. Näyttäis kyllä ihan siltä, että julkisivumääräykset ei mitenkään rajoita värien käyttöä. Mun silmää niin miellyttää tällänen reipas ja railakas värien käyttö.

24 comments:

  1. Sinulla on aina kivoja kuvasarjoja ihan kertomukseksi asti! Kiva seurata <3 Ja melkein olit eka vastaaja! Minun täytyy vielä tutkistella, mutta onneksi Suomi nukkuu vappuriehan jälkeen, aikaa on :)

    ReplyDelete
  2. Ihanaa sinistä! Sininen ollut myös mun lempiväri aina lapsesta asti niin vaatteissa kuin sisustuksessakin. Unelmataloni on maalattu "vanhanajan" siniseksi, joskus sen vielä saan!

    ReplyDelete
  3. Viileät siniset olisivat minunkin värini, mutta olen sellainen vastarannankiiski, etten laita sinistä päälleni, kuin pakosta. Jos jokin olis pakko valita, niin petrooli tai savunsiniharmaa. Ne menettelee edes jotenkin. En tiedä tuliko värianalyysin tekijälle fiba vai mikä on, mutta en kyllä käsitä miten siniset voisi olla minulle parhaiten sopiva väri. Omaa silmää ei miellytä yhtään...
    Toisaalta, luonnossa ja esim. talon värinä minusta tietyt siniset on todella kauniita.
    Kadehdin, kun saat olla siellä kaiken värikkään "arkkitehtuurin" keskellä.

    ReplyDelete
  4. Ihanaa sinistä, minun lempivärejäni.

    ReplyDelete
  5. Sininen on mun feivoritti, hienoja!

    ReplyDelete
  6. Sinisen ihailijana en voi kuin huokailla värikylläisiä seiniä ja ihanaa kollaasiasi katsoessa.

    ReplyDelete
  7. Sinisestä pidän minäkin,löytyyköhän jotain...

    ReplyDelete
  8. Muistelinkin, että olet sinisen ystävä. Minä en niin, paitsi taivaan värinä se on hyvä :)

    Sinisyyttä ja aurinkoa päivääsi!

    ReplyDelete
  9. Sininen ei kuulu mun lempiväreihin, mutta sun kollaasi on tosi herkullinen! :D

    ReplyDelete
  10. Sinisestä tykkään ja myös näistä kuvista !

    ReplyDelete
  11. Kaunista katsottavaa katukuvassa. Eivät ole töhrittyjä, vaan kunon garfiteja.

    Kollaasista tule Kreikka mieleen, siellähän on sinistä ovissa ja ikkunan karmeissa.

    ReplyDelete
  12. Raikkaan, mutta lempeän sinistä.
    Kuvat olivat myös kaunista katseltavaa

    ReplyDelete
  13. Kaunista posliinia! Hienosti olet sinivärit koostanut. Piti oikein tutkia tarkemmin...

    ReplyDelete
  14. kaikkee kivaa sinistä ^^ söpö tuo pilvenhattarakuva ylhäällä (:

    ReplyDelete
  15. Aivan upea kollaasi.

    Olispa ihanaa, jos täälläkin olisi tuollaisia käsinmaalattuja kylttejä ja värikkäitä taloja. Täällä ihan liikaa pidetään rajoja ja sääntöjä. Kaikenlainen erikoinen tai värikäs on selkeesti "kielletty".

    Kylttien maalaaja, siinä olis ihana ammatti =)

    ReplyDelete
  16. Mainio kollaasi, jälleen kerran. Minua puhutteli myös tuo pylväs. Siinä oli kontrastit ja muotokieli kohdallaan :)

    Tulee ihan ikävä sinne. Olen unohtanut, kuinka hauskoilta omalla ryysyisellä tavallaan rakennukset näyttivät. Juuri nuo maalaukset ja rakennusten hassut värit.

    ReplyDelete
  17. Kollaasisi on ihanan sininen, suloisin tuo keskushenkilö! Tosi kauniita muutkin kuvasi. Tykkäisin, että Suiomessakin saisi tulla värien vallankumous talojen seiniin ja muualle. Sininen on minunkin lempiväri, yksi niistä.

    ReplyDelete
  18. Aivan huippu ihanat kuvat! Minulta ei juurkaan löydy sinistä, ei kotoa eikä vaatteista, mutta mutta, taas täytyy todeta, että oikein aseteltuna esille, sininen onkin aika vastustamaton väri..Ja katukuvaan toivoisin tännekkin huomattavasti lisää väriä. Iloista päivää toivottaa riitta-sinikka

    ReplyDelete
  19. Sinä se olet värien mestari! Huisin upea kollaasi, pajon mielenkiintoista katsottavaa. Ja tuon seinämaalauksen voisin ottaa tänne.

    ReplyDelete
  20. Värikästä on siellä! Kiva kollaasi!

    ReplyDelete
  21. Kiitos kaikille ihanista kommenteista. :))

    ReplyDelete
  22. sävykästä sinistä hienoja kaikki tyyni

    ReplyDelete
  23. Aivan ihania sinisiä tavaroita ja asioita on kollaasissasi ja keskellä yksi sinisilmä.

    ReplyDelete
  24. mitenköhän mä tätä kollaasia oon aiemmin katsonu, kun nyt vasta huomasin, että kaapo komeilee siinä keskellä! o.O Ohhoh... :D

    ReplyDelete