Sunday, May 8, 2011

TuRkOoAia ja ViHrEäÄ


Midnight Moss * Genoa * Abbey * Sprout * Lochinvar

Värikollaasihaaste #34 on viimeinen viiden suora. Turkoosia ja vihreää. 

Ei ihan varsinaisia lemppareitani, mutta näitä kaikkia värejä jotenkin tupsahtaa  kummallisesti mun elämään. Monet lahjaksi saamani vaatteet tai esineet on just jotain noista väreistä. Tai jos sattumalta löydän
jotain esineitä, niin nekin on usein just jotain noista värisiä. Ja eiköhän mun mieheni vaatekaapistakin löytynyt myös just noita värejä. Mä en niitä siis koskaan varsinaisesti itse valitse, lasiesineitä ja pulloja lukuun ottamatta, mutta niitä vaan aina jotenkin ajautuu mun kappiin ja nurkkiin. Ihan kivasti ne kyllä yleensä sopii mun omien lempivärieni kanssa, joten ihan iloinen olen ollut kaikista lahjoista ja löydöistä. ;)

30 comments:

  1. Mä tykkään näistä vihreistä ja turkooseista - noi värilappuset ei niinkään näytä kummoisilta, mutta sun kuvat on taas upeita!

    ReplyDelete
  2. Kaunis turkoosiin vivahtava kollaasi. Täällä on taas niin paljon tutkittavaa.

    ReplyDelete
  3. Lempeä ja romanttinen kollaasi.

    ReplyDelete
  4. Taidolla koottua, taattua tyyliäsi. Muistan, että äidin lempiväri oli vihreä (toinen oli keltainen) ja itse taas en ole juurikaan vihreän ystäväksi tunnustautuva (paitsi tietysti luonnossa). Kylmien sinisten lisäksi minulla on paletissani paljon kylmää vihreää. Miksiköhän en osaa pitää itselleni sopivista väreistä muuta, kuin kylmiä punaisia?

    ReplyDelete
  5. upeita, ihania värejä taas, näistä tulee jotenkin ihna välimerellinen fiilis....ja ihan inasesti näyttää omaankin kotiin yrittävän pyrkiä♥

    ReplyDelete
  6. Ekana huomaan tuosta ihanat purjot laudalla! : ) Tuli sellainen fiilis, että kohta on taas kevät sipulia, uusia perunoita ja silleen...

    Turkoosi on minulle kesän väri. Vaatteissakin se vilahtaa jossain määrin. Talveksi taas sitten unohtuu.

    ReplyDelete
  7. Pidän itse kovasti turkoosista, mielenkiintoinen, kaunis kollaasi.

    ReplyDelete
  8. Iiihanat värit! Mä en tiedä miksi, mutta tänä keväänä oon alkanut himoitsemaan turkoosia ihan hirveesti! :D Siitä on melkein tullut mun kakkoslemppariväri.

    ReplyDelete
  9. Upea kollaasi ja niin ihkut värit, sielu rauhoittuu tuota katsellessa.

    ReplyDelete
  10. Ihanasti olet löytänyt tuohon just oikeita vihreitä sävyjä:)

    ReplyDelete
  11. Sinulla löytyy aina sattuvia kuvia! On aina yhtä värikkäitä, huvittavia, ja taitelisia yhdistelmiä. Hyvää viikon jatkua!

    ReplyDelete
  12. Jotenkin ajattelin, että nämä olisivat 'sinun värejäsi' aivan nappiin, mutta jännä lukea niiden olevan sattumalta saatuja :-)

    ReplyDelete
  13. Oh-o-o-o, taas! En siis ollut aivan väärässä, kun olin näkevinäni vihreät enemmän turkooseina. Lempivärini, niin vaatteissa kuin kotona. Alanurkan TV-kasvon nimi ei tule heti mieleen, olet nakannut hampaan pihalle LOL. Yksityiskohdat ovat mainioita!.

    ReplyDelete
  14. Hempeän kauniisti on värit. Kiehtova on keskimmäinen takapuoli hiekassa istumis kuva.
    Budhako liene.

    ReplyDelete
  15. Ja värejä löytyy edelleen. Kauniita ovat.

    ReplyDelete
  16. Kiv a kollaasi. Vaikeita värejä tällä kertaa, mutta olet saanut osumaan sävyt hyvin haluttuun sävyyn.

    ReplyDelete
  17. no sieltä löytyy kyl ihan kaikkii värejä kaduilta! hieno jälleen (: ihania helmiä

    ReplyDelete
  18. Upeaa! Rakastan vedenvihreää, ja turkoosia.

    ReplyDelete
  19. Joka lähtöön ja just oikeet sävyt. Hieno!

    ReplyDelete
  20. Niagaran väristä.:) Se tunnelma tulee kollaasistasi. Se on ihan oma sävynsä, jonka näkee siinä kohdassa, jossa vesi alkaa syöksyä alas reunan yli. Sen näkee Kanadan puolelta ravintolan ikkunasta, jos saa sopivan pöydän. Kanadassa asuessamme kävimme niin usein Niagaralla, että menimme aina suoraan siihen pöytään.

    ReplyDelete
  21. Paljonkivoja juttuja oli kollaasissasi ja värit olivat ihan nappiin!

    ReplyDelete
  22. Minä juuri huomasin, että olen viime aikoina ostellut vain violetteja vaatteita, mikäköhän siinä sitten on?

    ReplyDelete
  23. Hienoja yksityiskohtia tasapainoisessa kollaasissasi.

    ReplyDelete
  24. Enkö muka ole kommentoinut tätä??? Turkoosi taivas ja Jhonny Carson ja kaikki! Wow, mikä säväytys.

    ReplyDelete
  25. Tuire
    Kiitos. Värilappusetkin on ihan mun omatekemiä. ;)

    Unelma
    Tuohon olikin paljon valinnanvaraa kuvissa. :)

    Susu
    Kiitos. :))

    TeeTee
    Yleensähän on niin, että ihmiset tykkää juuri niistä väreistä, jotka itselle sopii. Mutta toisaalta onhan sitä kaikenlaisia värikausia. ;)

    ReplyDelete
  26. Pepi
    Välimeren värejähän noi tosiaan on ja toivota vaan tervetulleeksi. ;)

    Anne
    Turkoosi on tosiaan hyvä kesäväri, sopii hyvin ruskettuneelle iholle. ;)

    Raita
    Kiitos.:))

    Sirpu
    Mä taisin ihastua ekan kerran oikein tosissani turkoosiin juuri sun iässä. ;)

    ReplyDelete
  27. Aino
    Kiitos. :))

    Kiirepakolainen
    Kiitos. :))

    Yaelian
    Nyt oli taas paljon valinnan varaa. :)

    Pauliina
    Mä niin tykkään väreistä, että tulee kuvattua nimenomaan kaikkein värikkäimpiä juttuja. ;)

    Haneli
    Onneksi ne sopii hyvin mun omien värien kanssa. ;)

    ReplyDelete
  28. kaari3
    Johnny Carson, tosin joku muu on nakannut sen hampaat. ;)

    Liplatus
    Buddhahan se siinä istuu, toivomuslähteessä Chinatownissa. :)

    tanssiva harmaa pantteri
    Kiitos. :))

    Arleena
    Noista väreistä ei ollut mulla pulaa. ;)

    hheidi
    Kyllä, kaikkia värejä löytyy. ;)

    ReplyDelete