Sunday, June 5, 2011

kOkeiLuA

 Mixed Media by *itKuPiLLI*

Mä oon laittanut näitä taiteiluitani yleensä ihan muille blogeille, mutta ajattelinkin julkasta tän uusimman nyt ainakin ekaksi täällä. Koska oikeastaan tän piirustamisen takia en oo oikein saanut valokuvatuksi. Mä oon nyt alkanut ydisteleen piirustusta ja kuvamanipulaatiota, siitä tää uusi innostus oikeastaan johtuukin, tästä kahden tekniikan liitosta olen jo pidempään haaveillut. Eli tällästä nyt tänään, ens viikolle olis paljon kivoja ideoita.

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

20 comments:

  1. IhaNA! Mielettömän kaunis! Missä näitä on lisää??!!??

    ReplyDelete
  2. I H A N A kuva♥♥♥
    Saahan tuon printata omaan käyttöön???
    Tahdon seinälle ☺

    ReplyDelete
  3. Ihana! Onko tuo omakuva ;)?

    ReplyDelete
  4. Sykerö
    Kiitos, ei näitä nyt paljoa lisää oo, mutta varmaan tulee. ;)

    SuviAnniina
    Kiitos. :))

    Pepi
    Kiitos, mä laitoin siihen hiukan isomman kuvan tilalle, siitä voit kyllä ihan vapaasti printata seinällesi. ;)

    ReplyDelete
  5. Tuula
    Kiitos, ei oo omakuva, mutta jotain oman näköistä niihin kuviin kyllä aina jotenkin tulee. ;)

    ReplyDelete
  6. Kaunista kokeilua! Tuo on varmaankin kiinnostavaa kokeilla uusia mahdollisuuksia.
    Onnea edelleenkin.

    ReplyDelete
  7. Ruusukuningatar vie meidät suloiseen kesään! Hehkeää :)

    Mukavaa viikonlopun jatketta!

    ReplyDelete
  8. Aivan mielettömän ihana,onko noita lisää?

    ReplyDelete
  9. ihana mekko ^^ noi värit kolahtaa nyt jotenkin ton pitkän mustan talven jälkeen, ja kaikki kukat :) piirsinkin niitä jo tänään ja piirrän kohta lisää.

    ReplyDelete
  10. ...Kertakaikkiaan ihastuttava, itsekkin olen tässä vähän verestänyt tuota piirtämistä ja huomannut, että tuo kuvankäsittely sekotettuna piirtämiseen on aikas kivaa, no yhden olen vasta saanut aikaiseksi ja toinen tulee kohta :) mutta nämä sinun teoksesi ovat kyllä ihan omaa luokkaansa, minä vasta opettelen tuota kuvankäsittelyä ja piirtopöydän käyttöä :)

    ReplyDelete
  11. Lovely! Ihana itkupilli prinsessa ja kyllä on mahtava taide! Haluamme nähdä lisää!!!

    ReplyDelete
  12. I love this! She has such a haunting look and the colors are so bright!

    Wishing you a beautiful rest of your evening!

    Betty

    ReplyDelete
  13. Tämäkin on aivan ihana!

    Ihanan utuiset kasvot ja mitkä silmät. Noita voi upota ihailemaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa.

    Kyllä sä hyvin taidat nää manipulaatiojutut =)

    ReplyDelete
  14. Enna
    Kiitos. :))

    Unelma
    On todellakin huippu hauskaa kokeilua. Kiitos. :)

    Pepi
    Ole hyvä. :))

    Lepis
    Juu, kesäisessä tunnelmassa tosiaan kuningatar on. ;)

    ReplyDelete
  15. Yaelian
    Kiitos, niitä tulee koko ajan lisää. ;)

    ill.
    Kukkien piirtely se onkin mukavaa kesäistä puuhaa. ;)

    Silkku
    Kiitos ja kiva, että mulla on sitten "kolleega", tekemällähän taidot kasvaa. ;)

    ReplyDelete
  16. Pauliina
    Kiitos, lisää on jo tullutkin. ;)

    Betty
    Thank you so much! I´m so happy you like. :))

    Birgitta
    Kiitos. Mä oon niin paljon manipuloinut, että väkisinkin sitä on jo jotain oppinut. ;)

    ReplyDelete
  17. Haluaisin kommentoida jotakin konkreettisempaa kuin "Hieno" mutta hieno se on! :) Pidän väreistä, tunnelmasta, perhosista.. Hienosti pysähdyttää ja kestää tarkastelun ja katseen!

    ReplyDelete