Sunday, October 23, 2011

~ White ~ Sky Blue ~ Black ~

Värikollaasihaasteena on tällä kertaa valkoinen ~ taivaansininen ~ musta. Tää on taas niin yks mun lemppariväriyhdistelmistä, että ihan pakkohan tähän oli osallistua. Taas on olevinaan niin kiire, ettei muka jäis aikaa leikkimiseen. Ollaan juostu pää kolmantena jalkana vähän siellä sun täällä ja valokuvia on taas satoja odottamassa. Jos en muuta kerkiä julkaisemaan, niin tässä kollaasissa on ainakin hyödynnetty viimeisten retkien kuvasatoa.

***
The weekly color collage challenge for this week is white ~ sky blue ~ black. One of my favorite color combinations. The pics are from all over the LA.


Lisäsin tähän vielä pari kuva, kun väriensä puolesta sopivat  niin hyvin. Mutta on mulla toinenkin syy. Yritän tsempata itseni askartelufiiliksiin. Mulla on aivan mielettömät määrät kaikenlaista materiaalia odottamassa. Kuvassa afrikkalaisia kierrätyslasihelmiä. Ne on aika raskaita, joten ehkä en tee niistä ainakaan koruja, mutta jonkilaisia sisustusroikottimia olen alustavasti ajatellut polkaisevani. Jos nyt vaan saan tarvittavan inspiraation. ;)

***
A added a couple of more photos. I have so much material waiting for stimulus. For example these recycled glass beads from Africa. They are too heavy for jewelry, but I think I´ll do some kind of hanging gizmos for interior. If I got some inspiration. ;)

12 comments:

  1. sulla on sinivalkoinen suomalainen sielu :))) ihana kokolema - tämä ja muutkin ... upea väri afrikkalaishelmissä ... itse olen ihan koukussa niihin ... kokeile isojen puuhelmien kanssa koruissa niin saat painon hallintaan (kuullostaako weight watcher reseptiltä ) ????

    ReplyDelete
  2. Onko tuo pieni tuikkulyhty totta! Se haluaa tulla minulle...

    Osalllistu blogini kauneimman kirjan kannen valintaan.

    ReplyDelete
  3. Kauniin kuulaita värejä. Tuo pikkulyhty on minustakin aivan ihana!

    Olisi kiva saada sitten tietää mitä vielä keksit noista helmistä :)

    ReplyDelete
  4. Kaunis sinivalkoinen kollaasi! Ja ihana tuo tuikku!

    ReplyDelete
  5. Värivalintasi aina hivelevät silmää. Sinisesi on NIIN kaunis. Huomaan, ettet ole ehtinyt mukaan vähään aikaan, mutta muut tekemisesi esim. Collage Obsessionissa ovat huikeita! Ja Hih.

    ReplyDelete
  6. Kaunis kollaasi. Mustakin näyttää pehmeältä sinisen autereisessa seurassa.

    ReplyDelete
  7. ...rok
    Ehkä mulla tosiaan on suomalainen sinivalkoinen sielu, toi väriyhdistelmä on mulla aina rakkain. Mulle noi afrikkalaiset helmet oli ihan uusi tuttavuus, joten kiitos hyvästä vinkistä, auttaisikohan se myös oman painon hallintaa. ;)

    Leena Lumi
    Tuikkulyhty oli mun mieheni löytö kirppikseltä, se heti arvas, että se haluaa tulla mulle. ;)

    Pitääpä tulla kurkistamaan kirjan kannet. ;)

    ReplyDelete
  8. Kulkukatti
    Kunhan vaan nyt itse keksisin, mitä noista helmistä teen, niin kerron kyllä heti kuvien kanssa.;)

    Yaelian
    Kiitos. :))

    kaari3
    Mulla on ollut tässä hiukan haipakkaa, olen koittanut hiukan rajoittaa haasteisiin osallistumista, niihin uppoaa niin paljon aikaa. Ajattelin nyt osallistua sellaisiin, jotka jotenkin erityisesti puhuttelevat, tämä väriyhdistelmä oli sellainen. ;)

    arleena
    Sininen tosiaan pehmentää mustaa. ;)

    ReplyDelete
  9. Heh, kauniita! Täällä kun ei retkillä saa enää oikein mitään muita kuvia kuin syksyn lehtiä, tunkee oranssit ja muut jo korvistakin ulos! Ja oikeestaan ei iltaisin saa mitään kuvia, pimeää vaan, kun en tykkää salamakuvista.
    Kauniita helmiä, polkases vaan käyntiin!
    Nii ja laita kuva auringosta pliis! Ja aamukahvikupista pihamaalla....huokaus......

    ReplyDelete
  10. Mielenkiintoisia yksityiskohtia. Harmooninen koostelu.

    ReplyDelete
  11. Johanna
    Täällä on kanssa päivä lyhentynyt jo tosi paljon, aamukahvi pitää hörpätä aamutakki päällä, yöt on jo ihanan raikkaita, pahimmat helteet taitaa olla jo ohi. Aurinkoa kyllä piisaa, joten eiköhän se tule kuvissa vilahtelemaan. ;)

    Kiirepakolainen
    Kiitos. :))

    ReplyDelete
  12. Olen taas viime tipassa liikkeellä... Tykkään tyylistäsi koota kollaasit. Niin tästäkin. "Mustikkahelmet" ovat ihania.

    ReplyDelete