Tuesday, January 10, 2012

(*^▽^*) greEtingS FrOm CaRNivaL (*^▽^*)

Alkukirjain haasteessa haetaan MU-alkuista suomenkielistä sanaa. Pari mukillista kahvia piti hörpätä, että mummolla välähti - MUlkosilmät. Ja jos jollain on mulkosilmät, niin Paavo Pesusienellä. Muita MU-alkuisiä täällä.

Mutta älkää nyt murhatko mua, meidän kulmilla käväisi pikkuinen tivoli ja laitan nyt sieltä muutaman muunkin kuvan tähän oheen.

***

Here are just some photos from the little carnival we had in our neighborhood.




Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

***

Have a nice week everyone!

22 comments:

  1. Aivan ihania kuvia nämäkin ja koko blogisi täynnä!:) Hyvää viikon jatkoa sinnekin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos ja oli muuten kiva löytää myös sun blogis. Taisin käydä ihan samoihin aikoihin kommentoimassa sulle, kun sä olit täällä. ;)

      Delete
  2. Hih,mulkosilmä ei ikinä olisi tullut mieleeni, mutta hyvin sille löytyi kantajakin.
    Karnevaalikuvat on kuin jostain satukirjasta, aika satumaiset koristelutkin härveleissä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, mä niin innoissani kuvasin, tykkään just tollasista satumaisista härveleistä. ;)

      Delete
  3. Oi, karuselli-hupsuna siis ihan hupsuna näihin kuviin,kiitos! Mukavaa viikon jatkoa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai, no kiva, että on toinenkin karuselli-hupsu, mä oon kanssa aina ollut ihan hupsuna niiden perään. ;)

      Delete
  4. Poika joskus seurasi tuota paavopesusientä (mä en tajunnut siitä mitään ;-)).

    Tuo karusellikuvasi on aivan mielettömän ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun lapset ei voi sietää Paavo Pesusientä, mutta mun mies tykkää kovasti Sponge Bob:ista. ;)

      Delete
  5. Ahaa, lasten suosikki sinullakin. Maija Mehiläistä meillä seurattiin, mutta Paavo Pesusienen aikaan pojat olivat jo lastenohjelmaiän ohittaneet.....
    Ihania tivolikuvia ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, mun lapset eivät ole myöskään Paavo Pesusienestä piitanneet, tyttö ehkä katseli Maija Mehiläistä, en nyt oikein kyllä muista varmasti. ;)

      Delete
  6. Ihanat kuvat! Maija Mehiläinen oli tuttu pojan ollessa pieni.Ja tulin uteliaana katsomaan onko hauvelista kuvia muttei vielä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. On mulla pari kuvaa ollut jo hauvelista, tuolla hiukan aiemmin. ;)

      Delete
  7. Upeita tivolikuvia!

    Hyva idea! Matkin sua ja meen tivoliin kuvaamaan kans ens kerralla kun sellanen tulee meidan nurkille! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, mee ihmeessä, sieltä saa kiehtovia kuvia. ;)

      Delete
  8. Gosh! How pretty! Paavosta en tiedä (onko tuokin paavo ehdokkaana vaaleissa?), mutta nuo vauhdikkaat, värikkäät kuvat! Vau. Mutta kah, luntakin hippuaa, ihan kuin kesän keskellä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Kutuharju. Toivottavasti ei oo toi Paavo ehdolla, mun mielestä se on aika ärsyttävä. Minäkin tykkään enemmän noista muista kuvista. ;)

      Delete
  9. Replies
    1. Juu, jos noi ei oo mulkosilmät, niin ei mitkään. ;)

      Delete