Sunday, July 13, 2008

Ikkunaostoksilla Melrosella










Jos on Hollywood Bulevard kiehtova ostoskatu, niin Melrose ei jää kyllä yhtään varjoon. Oikeastaan mä itse pidän ehkä enemmän Melrose Avenuen rennosta meiningistä. Molemmilla kaduilla viihdyn paremmin sillä köyhemmällä puolella, siellä katukuva on paljon kiehtovampaa ja värikkäämpää. Länttä kohden mentäessä putiikit muuttuu hienommiksi ja sieltä löytyy tuttuja kansainvälisiä huippu merkkejä. Mutta tässä pieni kuva sikermä sielä itäiseltä puolelta.

4 comments:

  1. Nuo Che-kengät ovat ehkä vähän liikaa...
    Hauska tuo tilkkumekko.
    Ostitko jotain vain tyydyitkö vain kuvaamaan?

    ReplyDelete
  2. Susu, mä olen toistaiseksi tyytynyt vain kuvailemaan, jos jotain aivan vastustamatonta sattuu silmään, niin sitten ostan, mutta mä saan jotenkin shoppailuhimon tyydytettyä kameralla. :)

    ReplyDelete
  3. Mnnn... Mielenkiintoisia, mutta taitaisi jäädä kauppaan. Ellei nuo kiiltonahkakorkkarit sitten. Ne voisi laittaa kirjahyllyn päälle, johon aurinko joskus niiden pintaa heijastelisi. Kävellähän minä en tuollaisilla osaa ;D

    ReplyDelete
  4. Lepis, kun mä nyt katselin näitä kuvia, niin noi kiiltonahkakorkkarit rupes kovasti kiinnostamaan ja mä opin käveleen tuollasilla 70 luvulla, oon niin lyhyt, että ennen suosin aina korkeita korkoja, nykyisin kyllä kehtaan jo taapertaa matalillakin.

    ReplyDelete