Sunday, December 7, 2008

Joulutunnelmaa pihakirppikseltä




Me ollaan kierrelty kirppiksillä pari päivää. Ja tehtiin jotain tosi kivoja löytöjä mm. näitä vanhoja joulukoristeita. Ne löytyi pihakirppikseltä. Mä luulin, että ne olis kalliita, mutta kolme laatikollista maksoi yhteensä 3 dollaria. Mulle tuli kyllä melkein sellanen olo kuin olisin varastanut ne. Niistä ajattelin väkertää jonkinlaisen katosta roikkuvan koristeen, koska joulukuusta ei varmaankaan laiteta.

Mä löysin myös mukavan pikku hyllykön, joka ajattelin maalata tänään. Mulle iski välistä askartelukuume, kun olen viimeaikoina vaan vääntänyt digitaalisesti. Joten tänään kaivan esille ihan oikeat maalit ja pensselit. Saa nähdä syntyykö mitään. Mutta jos saan jotain aikaiseksi, niin näytän sitten teillekin. ;)

7 comments:

  1. Aivan walloittavia koristeita! =)
    Ihana löytö! =D

    ReplyDelete
  2. Jahas visiitti optikolle taitaisi olla paikoillaan sillä ihmettelin tuota toista kuvaa, että kuka nyt kravaateista joulukoristuksia vääntää :D Onneksi klikkasin kuvaa isommaksi. Ja kukas siellä muuten kurkistelee pallon toisella puolella... :) Terveisiä!

    Pohja on muuten hieno!

    ReplyDelete
  3. Kivoja koristeita olet löytänyt! Ja pihakirpparit on minunkin mieleeni. Ihanaa tavaraa pilkkahintaan... Ihan oikein, tulee usein sellainen olo kuin olisi varkaissa käynyt ;-)

    ReplyDelete
  4. Ihania kiiltäviä pastellisia palloja ja koristeita.

    Odotamme ripustusta.

    Niin ja sitä hyllyä uudessa asussaan.

    ReplyDelete
  5. Hallatar
    Oli todella ihana löytö, vanhoissa koristeissa on ihan eri tunnelma kuin uusissa.


    Lepis
    Joulupalloja kuvatesa useasti kuvaaja pääsee mukaan kuvaan, tosin pyöreä tausta ei ole kovin imarteleva, mulla oli yksi kuva, jossa näkyy ihan koko vartalo, se oli aika hassu.


    Sari
    Pihakirpparit on kyllä tosi hauskoja, niistä tekee niin uskomattomia löytöjä. Mä meinasin jo maksaa noista palloistakin enemmän, mutta mun mies sano, että se vois tuntua myyjistä niin oudolta, että paras mieluummin tingata. No noista en kyllä tingannut. ;)

    Arleena
    Ripustuksesta on tulossa kuva, kunhan saan sen onnistumaan. Vaikea kuvattava, tosin ei ole kyllä ihan valmiskaan vielä, mutta olisin jo halunnut heti näyttää siitä vilauksen.

    On niin kiva näyttää juttuja täällä blogilla, kun mulla on niin pieni yleisö täällä paikan päällä. ;)

    ReplyDelete
  6. Pohja on hieno, mutta minä en erota tekstiä ainakaan tällä selaimella. Pitää kokeilla jotain toista, jos auttaa!

    ReplyDelete
  7. Susu
    Oh no! Pitää varmaan ehkä kuitenkin harkita ihan tasaista pohjaa teksteihin, ei ole tarkoitus tietenkään tehdä blogeistani lukukelvottomia, ainakaan visuaalisin keinoin. ;)

    ReplyDelete