Monday, December 8, 2008

Jotain sinistä

Nyt kun on maalit kaivettu esille, niin jälkeä alkaa syntyä. Mulla oli vielä toinenkin pikkuinen maustekaappi. Se päätyi nyt kuitenkin makkarin seinälle ja siitä tuli muistokaappi.

Hyllyille mahtuu pieniä muistoesineitä. Laatikoissa on fortune cookies lappusia ja sulkia. Ehkä siihen voi tietty vielä laittaa jotain makkarimausteitakin.

Mä en ottanut siitä vielä kuvaa seinällä, koska siihen tulee ympärille vielä joitakin kuvia. Otan sitten kuvan kokonaisuudesta.

Mä en jaksanut vielä alkaa maalata isompaa hyllykköä, näillä pikku kalusteilla on kiva treenata. Jos vire pysyy samanlaisena, niin huomenna pitäisi olla hyllykönkin valmis.

16 comments:

  1. Ihanan rustiikkinen jälki maalauksessa. Täst mie pidän! :)

    ReplyDelete
  2. Suloista ja persoonallista!! Tästä sinisen kaapin väristä tulee Kreikan saaristo mieleen..

    ReplyDelete
  3. Ihana, Tim Burtonimainen maustekaappi. :) Todella minun mieleen ja makuun. Tuon kun saisin omakseni.. :D Hyvä keksintö pikku aarteiden esittelyyn... pitää laittaa idea korvan taakse.

    ReplyDelete
  4. Ihana kaappi tämäkin, ja varsinkin tuo pariskunta. Onko luurankotytöllä hammasraudat? Aivan huippua :P

    ReplyDelete
  5. Voi mitä ihanuuksia sinä siellä värkkäilet:)

    ReplyDelete
  6. Lepis
    Joo, pitää saada pientä jännitystä makkariin. ;)

    Halo Efekti
    Mulla luonnollinen maalausjälki on tosi rustiikki, en enää jaksa edes yritää muuta. ;)


    Sooloilija
    Mulle tuli kanssa Kreikka ja arabialainen värimaailma mieleen tuota tehdessä, noi on mulle hyvin tyypillisiä värejä kun maalaan.

    Kazza
    No mä olen suuri Tim Burton fani ja ihkutan kaikkea hänen elokuviin liittyvää. On kiva, että pikku aarteet pääsee esille, mutta ne on rasittavia, jos niitä lojuu siellä täällä. Suosittelen.


    Jutta
    Mä en ennen huomannutkaan, että tytöllä tosiaan ON hammasraudat. Rob on mua pari vuotta nuorempi, joten noi on just niinku me oltas oltu lapsina.


    Inkivääri
    No mä olen pääsemässä taas takaisin vauhtiin, mulla oli tauko, etten saanut mitään aikaiseksi, mutta nyt olen itsekin tosi innostunut.

    ReplyDelete
  7. Ihana kaappi, ja vari sopii hyvin :)

    ReplyDelete
  8. Kiitos Susa, toi sininen on mun lempivärini. ;)

    ReplyDelete
  9. aika ihana.
    kaunis sininen,
    ja kokoaa mukavasti pienet tavarat ja muistot yhteen.

    Oi, itsellä on maalaamiset jääneet nuoruuteen... silloin maalattiin koulupöytää milloin mitä ihmeellisin väriyhdistelmin.

    Onpas minulla ollut jopa vaaleanpunainen astianpesukonekin -tosin ei ihan lapsena.
    ei varmaan monella tytöllä!

    ReplyDelete
  10. RitaHelinä
    Vau, vaaleanpunainen astianpesukone, kuullostaa ihanalta. Ei ole varmaan ollut toista samanlaista. Mulla on vaan ollut sininen ja turkoosi televisio, mutta olen kyllä ihan surutta maalannut kaiken, jos ei ole muuten sisustukseen sopinut.

    ReplyDelete
  11. Sinä olet sinä, missä tahansa oletkin ja saat kaiken sopimaan tyyliisi!

    ReplyDelete
  12. Marjaisa
    No kuule, ihan saman huomasin. Multa tulee aina samanlaista jälkeä. Mä alan ehkä nyt lopulta "hyväskymään" sen, ja teen ihan suosilla omalla tavallani, enkä enää edes mieti mitään uutta tyyliä.

    ReplyDelete
  13. Wau! Jännä idea käyttää tekstileikkeitä joukossa.

    ReplyDelete
  14. sexypeoplezone
    Thanks


    Tuulihattu
    Niitä on kiva käyttää, jos sattuu silmiin osumaan jotain kivaa, mä laitoin ton, kun mun miehen nimi on Rob, vaikka tekstissa tarkoitettiinkin varastamista. ;)

    ReplyDelete