Tuesday, February 17, 2009

Sininen kollaasi

Sininen on ehdottomasti mun lempivarini, vaikka pidan kylla monista muistakin vareista, mutta jotekin olen aina rakastanut sinista yli kaikkien muiden varien. Siksi olikin ihana tehda tata kollaasia.

Sinista mulla on kuitenkin aina ollut tosi vahan vaatteissa, mutta sisustuksessa kylla sitakin enemman, nyt on sisustuksessa vihrea voitolla, koska se on taas mun miehen lemppari. Mutta tietysti sinistakin meilta loytyy. Sininen on rauhoittava ja viilea vari, erityisesti se sopii minusta makuuhuoneeseen.

Nayttaisi silta, etta paasin hyppaamaan yhden pakkomielteeni yli, eli koska mulla on aina tarve jarjestaa varit oikeaan jarjestykseen, niin vihrean kollaasin jalkeen olisi pitanyt tulla turkoosi. No, ehka nayttaa silta, etta onnistuin, mutta totuus on kylla se, etta tein sen turkoosin kollaasin. Mutta saastanpa sen nyt viela, jos tassa kollaasien teko innostuksessa muutkin viela innoistuisivat sellaisen tekemaan.

Ensi viikolla kai, niin olen ymmartanyt, tehdaan punainen kollaasi. Mun on kylla ihan pakko siina valissa vaantaa violetti, purppura ja pinkki kollaasi, mutta saastan niita sitten tulevan varalle.

8 comments:

  1. Kaunista sinistä!
    Tuo Kallen mätitahnatuubi siellä kaiken keskellä on ihan piste iin päälle :DDDD
    ...niinkuin muutenkin, kun sivusi on pullollaan kaikkea sikäläistä meininkiä niin Kallen mätitahna vaan on niin JEES.
    Täällä on muuten huikea auringonpaiste tänä aamuna ja pakkasta yli kymmenen Helsingissäkin. Viileetä kirkasta kaunista :)

    ReplyDelete
  2. Kallekin oli pääsyt skandinaavina kollaasiin.
    Raikas ja viileä kuten sanoitkin. Sininen on jotenkin niin puhdas väri. Siniset järven selät.

    Sinullahan on hyvä varasto jo kollaaseja.
    Punaista ensiviikolla, varmaan skaalassa ferrarin punainen. Sitä minä ainakin aion.

    Purppura, fucsia ja pinkki taas ovat omaa lajiansa.

    ReplyDelete
  3. Onpa kiva sininen kollaasi, mua hymyilytti tuo pääkallomerimies tuossa keskellä.Ja mäkin heti huomasin tuon Kallen kaviaaripurkin!Nättejä kuvia sun kollaasissa.Ja tuossa alemmassa postauksessa oleva vihreä blogipohja on IHANA!

    ReplyDelete
  4. Kallen mätitahnaa! Jees, gul och blå :)

    ReplyDelete
  5. Keskuskuva on kyllä ihan yliveto katseenvangitsija. Ihanan ufo kollaasi!

    Muuten, onko tuo alhaalla keskellä oleva kuva teiltä kotoota? Näyttää todella kiehtovalta!

    ReplyDelete
  6. Johanna
    Kallen matitahnaa saa taalla Scandinavia kaupasta ja sen sinisyys on niin klassikko.
    Ja ihan kateeksi kay, auringon paiste pakkasella on varmaan kauneinta mita voi olla, taalla kylla aurinko paistaa, mutta se ihana timanttien kimmellys puuttuu.

    Arleena
    No juu, mulla tulee tassa tehtya varastoon,kun en voi hyppia varien yli. Ja Ferrarin punaista tietysti. Noi muut punaiset jaa sitten varastoon odottelemaan.


    Yaelian
    No paakallopoika on taalla meilla kunniapaikalla sinisessa hyllyssa, joten se piti tietysti laittaa keskelle. Vihrea oli minustakin tosi herkullinen.


    Susu
    No Kalle on niin must, ettei sita voi jattaa pois sinisesta, olisihan se kaynyt keltaiseenpi. :)


    Eelgia
    Se kuva on mun makkarista sielta Suomesta, se oli tosi sininen, kuten mun makkarit on yleensaki ollut, nyt on ekaa kertaa vihrea paasavyna makkarissa.

    ReplyDelete
  7. Sininen sointuu! Asuin joskus talossa, jossa oli kylmän siniset keittiön seinät. Ei enää...

    ReplyDelete
  8. Lepis
    Sininen tosiaan sointuu, se on vari jonka eri savyt sopii hyvin keskenaan. Sininen on keittioon mun mielestani liian kylma ja passiivinen vari.

    ReplyDelete