Tuesday, March 16, 2010

Ruskeaa ja mustaa ~ Brown and Black

Varikollaasi haasteena on ruskeaa ja mustaa.

Ruskea oli mun inhokkivari listan karkisijoilla pitkaan. Edellisen kerran mulla oli ruskeakausi 70-luvulla. Silloin maalasin hetken mielijohteesta huoneeni sinisen seinan beigeksi ja kaikki kalusteet tummanruskeiksi. Se liitty silloin jotenkin aikuistumiseen, ruskea tuntui niin asialliselta varilta. Muistan silloin suunnitelleeni, etta haapuvukseni haluan jotain vaaleansinisen ja ruskean yhdistelmaa!!! Tuota haavetta en koskaan toteuttanut!

Sitten ruskea katos multa taysin pariksi vuosikymmeneksi, 90-luvun lopulla kelpuutin ruskeaa jo hiukan vaatekaappiini, mutta vasta nyt viime aikoina sita loytyy myos hiukan sisustuksestanikin. Nykyisin tykkaan ruskeasta ja erityisen hyvin se sopii mun mielestani juuri mustan kanssa.

Lisaa varikollaaseja taalla.
***

The color collage challenge for this week is brown and black. Brown hasn't been my favorite colors since 70s. But since late 90s I've had something brown in my closet and lately I've also started to like it as an interior color. I must admit that nowadays I like brown.

14 comments:

  1. Ruskea on väri, jota kaikesta huolimatta löytyy kotoa, kuten meikkipussista.

    Monipuolinen ja mielenkiintoinen kollaasi.

    ReplyDelete
  2. Arleena
    Ruskea ja musta on kylla ihan ehdottomia vareja meikkipussiin, sieltakin mulla pitkaan puuttu ruskea.

    ReplyDelete
  3. Minäkin olen karsastanut pitkään ruskeaa, vaatteista sitä ei löydy vieläkään, sisustuksesta vain hieman, mutta mustan kanssa se on kyllä aika makea.

    ReplyDelete
  4. SusuPetal
    Ma olen nyt vaatteista alkanut tykkaan siita nimenomaan mustan kanssa. Ja sisustuksessa mulla on pitkasta aikaa tummaa puuta. Ennen maalasin kaiken sellaisen piiloon.

    ReplyDelete
  5. Brown is such a down to earth color. it seems fitting that you would like it~ :)

    ReplyDelete
  6. uu siistejä vaikkakin vähä ehkä pelottavi nuo luurangot : D kappas jefu-palloa, pelaatko/pelaako joku tuttusi?

    ReplyDelete
  7. KeKe
    I'm amazed that I now like brown so much, maybe I have my feed on the ground after all.

    hheidi
    Joo, ma tykkaan kanssa noista luurangoista. Meilla on aika paljon tollasia, joten ne ei enaa juuri pelota.

    Me ollaan enemman oikean jalkapallon ystavia, tuollaisella kasimunalla ei mielestani oo mitaan tekemista futiksen kanssa.

    ReplyDelete
  8. Hieno kollaasi.Tykkään ruskeasta,mutta mun on vaikeaa löytää sitä tähän kollaasiin.

    ReplyDelete
  9. Yaelian
    Yllattavan vaikea tama oli mullekin, varikkaita kuvia loytyy huomattavasti enemman.

    ReplyDelete
  10. jännä kollaasi, josta löytyy jos jonkinlaista (=

    ReplyDelete
  11. Ruskea oli minunkin inhokkiväri pitkään. Nyt yksi suosikeista.

    Mielenkiintoisia kuvia kollaasissasi.

    ReplyDelete
  12. Minä tykkään ruskeasta, mutta en vaatteiden värinä.

    Sinun kollaasissa on taas kaikkea mielenkiintoista, eksoottista!

    ReplyDelete