Friday, September 3, 2010

...ehka hiukan lisaa pinkkia...



No juu, tallanen ma oon. Kun pitais saada jotain aikaseks, niin ma alankin hiomaan yksityiskohtia. Ma olen vielakin noiden liljojen lumoissa, toi muovi muki, jossa noi nyt torrottaa, oli yon yli kylpparia somistamassa, mutta nyt aamusella kiikutinkin ne omalle yopoydalle. Ja huomasin, etta pinkkiahan ma siihen lisaa just tarvitsinkin.

Kuvissa nakyy taas vaan pieni kaistale, selitys siihen on se, etta molemmin puolin on roykkioita, jotka odottaa selvitysta. Jahka ma nyt viela pari tuntia askartelen ton pinkin kulmauksen kanssa, niin saan ehka roykkiotkin raivattua. Kayks kellekkaan tallain? Ma juutun aina pieniin yksityiskohtiin.

Olen kirjoittanut haaveistani, siita, etta haluaisin olla lahempana perhettani ja ystaviani. Ja musta tuntuu, etta asiat ovat pikku hiljaa kehkeytymassa siihen suuntaan. Aina ei vain ennalta osaa arvata, miten asioiden pitaisi kehittya. Mutta kun ottaa mukaan karsivallisyyden, niin huomaa, etta pidemmalla aika valilla tapahtuu ihmeita. Niita ei vaan huomaa, jos karsimattomana tuskailee ja kyttaa tuloksia. Kun haaveiden siemenet on istutettu, niita ei pida kayda tonkimassa mullasta ylos, niiden pitaa antaa siella rauhassa muhia. Yksi kaunis paiva sielta sitten pilkottaakin jo jotain.

Niin, nukkuu Robkin tuossa makkarissa, joten ei se ihan kokonaisuudessaan ole noin hempean tyttomainen. Kunhan saadaan Robin nurkkaus siivottua, niin vilautan sitakin joskus.

***

I was suppose to clean the house, but I always tangle with details. I'm so love with those pink lilies, that I wanted more pink to my night stand. And I can only show you a little piece of the room, cause there are piles of clutter, which I first have to get rid of. But I will show more later...oh, and by the way, lovely Gypsy Purple had a post about me, again. I'm so very flattered.

Edit. Olen siirtynyt jo olkkarin puolelle, hiomaan tietty pinkkeja yksityiskohtia....ai niin, meinasin ihan unohtaa hehkuttaa, aivan pakko mainita, etta Gypsy Purple esitteli jo toistamiseen mun kuvia, olen tosi immarreltu, koska silla blogilla on aina niin ihania kuvia.
Edit 2. Ai niin viela, tatakin pitaa hehkuttaa. Tiia Ihmemaassakin esitteli mun taidetta blogillaan, siitakin olin hirmuisen otettu ja iloinen.

16 comments:

  1. Kaunis! Pinkkipa sopiikin oikein hyvin. Sinulla on silmaa. Asioilla on sellainen merkillinen tapa, etta ne jarjestyvat tavalla tai toisella. Onpa mukava kuulla, etta toiveesi ovat toteutumassa. Hieno juttu!

    ReplyDelete
  2. Johanna
    Kiitos, ja pinkki on aina ollut yks mun lemppari, se on niin ihanan tyttomainen ja piristaa aina. Ja totta, kylla asiat aina jarjestyy, liika hataily ja huoli vaan turhaa sotkee ja rasittaa. Musta todellakin tuntuu, etta nyt ollaan menossa kohti haaveita, tosin pienin askelin, aivan kuten taa mun siivous tanaan. lol, tassa ma taas olen, olen kylla jo hiukan piipahtanut olkkarin puolellakin. ;)

    ReplyDelete
  3. Kato, en ole ainoa, joka luuli, että nuori nainen! Eikö se ole ihanaa?!

    ReplyDelete
  4. Kuulosti vähän mun tytöltä "tälläinen mä oon, kun pitäisi saada aikaiseksi, rupean hiomaan yksityskohtia". Ja juuri tuosta syystä hänen huoneessaan tarvittaisiin edelleenkiin kaivinkonetta, mutta koristehylly on kyllä tiptop, kaikki härpättimet siellä armeijsan riveissä. Siivousmääräys on ollut voimassa jo kolme viikkoa...ja viikkorat jäissä ennenkuin.

    Muutenhan tämä sun LOPPUTULOS ei millään muotoa muistuta mun tytön huonetta. Muistuttaisikin! Ihanan näköistä.

    ReplyDelete
  5. Nyt vasta luin, että saat ehkä perheesi lähemmäksi. Kylläpä hienoa. Nyt tuntuu, että olisipa kauheaa asua eri maanosassa kuin ainoa lapseni, sitten joskus. Minäkin saattaisin muuttaa Amerikkaan hänen perässään:)

    ReplyDelete
  6. Siivousmetodi kuulostaa kyllä liiankin tutulta... olen tässä hehkuttanut, miten sain työhuoneeni siivottua - eikä mennyt kuin kaksi viikkoa! (tosin mies rupesi jo ekan viikon jälkeen kyselemään, että eikö jo tule valmista...) Nyt vasta tajusin, että enhän mä oikeastaan siivonnut siitä kuin ehkä kolmanneksen! Mutta se kolmannes onkin sitten TOSI järjestyksessä!(...tai ainakin oli...)
    Mun mies saa kyllä kaiken NÄYTTÄMÄÄN siistiltä, mutta sen siivouksen jäljiltä yks kenkä on jossain ja sen pari jossain muualla - eikä ainakaan siellä, missä ne on joskus ennen olleet!

    Pinkki on mulle aika vaikee väri. Tollanen vähän kulahtanut pinkki on kyllä aika hieno ja sopii ton kulahtaneen vihreän (joka taas on mun lemppari) kanssa tosi hyvin. Olen kyllä itsekin yhden pinkin kankaan kirpparilta ostanut nyt tässä mun romanttisessa kaudessa... ne shabby chickit menossa :)
    Meillä saattais kyllä pari ihmistä vähän nikotella, jos pinkit röyhelöt vetäisin ikkunaan :D eikä meillä paljon verhoja olekaan, kun ikkunat on lastattu täyteen viherkasveja!

    ReplyDelete
  7. Pinkki on ihana väri,joskus nuorempana mulla oli pinkki kausi,jolloin kaiken piti olla pinkkiä,mutta oikastaan se ei kyllä sovi mulle.Tykkäään siitä tosin paljon mustaan yhdistettynä.Mutta sun kuvissasi kaikki pinkki näyttää aina niin freesiltä ja kauniilta!
    Joskus kyllä minäkin juutun niihin yksityiskohtiin,ihan liikaakin.
    Onpa kiva että sua on hehkutettu muuallakin:-)

    ReplyDelete
  8. Sinulla on niin persoonallinen ja nätti koti. Terkkuja pitkästä aikaa. Kiva kun kävit jättämässä kommentin niin muistin tulla tänne kurkkimaan :)

    ReplyDelete
  9. Pinkki on värinä ja sisustuksessa ihana, sillai sopivasti, tykkään! Minulle se antaa "energiaa"

    ReplyDelete
  10. Mä olen nyt löytänyt pinkin sisustuksessa, päälleni en sitä pukisi koskaan! Pinkki on jotenkin ihanan leikkisä mutta silti rauhallinen.

    Tuo ensimmäinen kuva on IHANA!

    ReplyDelete
  11. Sait palkinnon blogissani Billie´s Burlesque Bite!

    ReplyDelete
  12. Vanda
    No juu, onhan se ihan kiva, jos nuoremmaksi luullaan. ;)

    Liivia
    No kuvista ei nay, milta taalla muuten nayttaa, kaivinkone olis kylla valilla ihan nappara siivousvaline.

    Ja ei nyt sentaan olla viela samalle mantereelle muuttamassa, mutta matkustaminen puolin sun toisin onnistuu nyt mukavasti, kun olen saanut bisnekset pelaamaan ja nyt voi alkaa haaveilla jo pikku hiljaa kahdesta kodista, toisesta siella Suomessa. ;)

    Tuire
    No meilla on ihan sama juttu, kun Rob siivoaa, niin taalla nayttaa kauttaaltaa siistilta, mutta kaikki onkin sitten vaarissa paikoissa. Ma saan pari kulmaa aikaseksi, koska en voi laittaa tavaroita vaarille paikoille. Tarvitsen seka visuaalisen etta loogisen jarjestyksen kaikelle, siksi se valilla onkin aivan mahdoton homma. Taidetaan olla samanlaisia tuossa asiassa.

    Mutta meilla ei viherkasvit selvia hengissa, eika niita kissojenkaan takia voi oikeastaan olla. Ma oon selittanyt Robille, etta olen prinsessa ja siksi tarvitsen pinkkia ja rimpsuja, sen mielesta se on ok, kunhan en ala niita sen paalle pukemaan.;)

    Yaelian
    Ma en nuoremapana kayttanyt pinkkia, en kehdannut. Mutta tama pinkkikausi on jatkunut jo varmaan 20 vuotta. Juu, olen aina ilonen, jos joku huomaa toitani tai valokuviani, kummasti kannustaa taas tekemaan lisaa. ;)

    Mizyena
    Kiitos, ja ma kayn kylla ihan saannollisesti katsomassa ihanat kuvasi, ei vaan aina tule kommentoitua, kiva, etta sinakin piipahdit taalla. :))

    My name is
    Mun mielestani se on kanssa sellaine lempea energia vari. :)

    Tytto
    Hyvin sanottu, pinkki on tosiaan leikkisa mutta rauhallinen, mulla on kylla aika paljon pinkki myos vaatteissa ja lisaantyy koko ajan. ;)

    ReplyDelete
  13. Thera
    Sa olikin boxissa yhta-aikaa. Ja voi kiitos, tuo on iloinen yllatys, pitaapa tulla katsomaan palkintoa. :)

    ReplyDelete
  14. Nonnii! Olisihan se pitänyt arvata, että täällä puhutaan samasta asiasta...siitä unien arkkitehtilöinnistä :) Onpas kiva jos saat hommat niin, että lapset on lähempänä!
    Ne yksityiskohdat joita hiot. Sitä sanotaan maadoittamiseksi. Jalkauttaa tavallaan sen kauniin jonka ajatuksissaan luo ihan konkreettisesti maan päälle. Sitä se hionta on, joka kerta vaikka vaan ihan pikkaraisen pieni yksityiskohta. Laittaa maailmasta kauniiksi vaikka vain yhden neliömetrin kerrallaan :)

    ReplyDelete
  15. Johanna
    No juu, siita samasta asiastahan tassa on kyse, noin vain ihan pikkuisen vihjaten. Mutta uskon kylla, etta kaikki on mahdollista, jos vaan uskaltaa ottaa vastaan.

    Ja kiitos tuosta, kuullostaa jo paljon paremmalta tuo mun itsepainen tarpeeni hioa yhta pikkuista alaa. Maadoittaminen kuullostaa paljon tarkeammalta, eli koitankin nyt tanaan maadoittaa hiukan lisaa, jos saisin vaikka toisenkin neliometrin aikaiseksi. ;)

    ReplyDelete
  16. Yksi pikkunen neliömetri kotona tavoittaa ne ihmiset jotka sen näkee ja sinun neliömetrit nyt sitten vaan sattuneesta syystä kuvina leviävät ympäri maailmaa aika laajalti ja leviävät siitä hyvänä mielenä ja kauniina vielä laajemmalti.
    Jos tekee kotona yhden kauniin neliömetrin eikä laita sitä mihinkään näkyviin, niin siitä tulee ainakin itselle hyvä mieli ja saattaa omasta hyvässä mielestään hymyillä vaikka kaupan kassalle, joka ilostuu siitä niin paljon, että muistaa hymyillä seuraavalle viidelle asiakkaalle, jotka sitten taas hymyilevät kaupasta kävellessään ainakin ohikulkevalle koiralle ja ovat lopun iltaa ystävällisiä koko illan perheelleen ja ihmettelevät, että miten sen päivän kauppakassin sisustoista tuli yhtäkkiä paljon maistuvampaa ruokaa. Ja mieti sitä koiraa, sehän ei tiedä sitten ollenkaan miten päin se olisi!
    Jne jne jne... :D

    ReplyDelete