Monday, September 27, 2010

Lisaa pinkkia ja ...More pink and ...







Mun piti ottaa ihan uusia kuvia taalta kotoa, koska mulla loytyy pinkkia viela vaikka kuinka paljon lisaakin ja mun piti kirjottaa mielenkiintoista asiaa pinkista (teen sen kylla myohemmin), mutta teinkin jotain ihan muuta....ei kai...etkai nyt sentaan....kylla! Olen perustanut uuden blogin ja tanaan sitten saatoin sen julkaisuvalmiiksi. Siina mulla onkin mennyt koko paiva taas rattoisasti.

Uusi blogi on mun leikekirjani, jonne kerailen kaikkea mika mun silmaani miellyttaa. Se on mulle ideoiden ja inspiraation lahde. Siella on jo aika ihania sisustuskuvia ja muutama postaus aika makeita vaatteitakin. Viimisen postaus onkin myos talla pinkilla teemalla. Siella ei ole juurikana sanoja, kuvat kertokoon itse. Sielta loytyy muuten myos mun unelma makkari,ja kylla ma sen keittionkin ottaisin...

Oletko jo vastannut sivupalkin kyselyyn?

***
I was going to take new photos, cause I have so much more pink here at home. And I was going to write something interesting about pink, but I've done something else...yes...again...I have a new blog.

It's my inspirational scrapbook. There is already some adorable interiors and some fabulous fashion pics. No words, the images speak for them selves. The latest post is also pink themed. Go and check it!

Don't forget the poll on sidebar!