Thursday, December 2, 2010

Kolmas luukku...LA vs. Tampere

 lol, vieläkin olla Antropologiessa...talläsia ihania yksityiskohtia loytyy liikkeen somistuksesta.

 Ja tässä tällanen pieni vilkaisu sisustuspuolelle...näitä tulee joskus lisaa.

 Ja ihan vain pieni kurkistus myös Antropologien ihaniin vaatteisiin...tuo keskimmainen takki on nimeltaan Karelia coat.

Ja sitten mennään ihan muualle. Vai ei Suomesta löydy värikkyyttä?

No ainakin Tampereelta on löytynyt väriä, nyt en tiedä miten siellä on tilanne, kun en ole ollut siellä yli 3 vuoteen.
 Mä oon täällä jotain näitä kuvia ehkä ennenkin näyttänyt...

Tälläiseltä se mun viimisimman putiikkini ikkunasomistukset näytti siellä Tampereella.

Mä loysin yhden kansion, jonka luulin jo hukkuneen, sieltä löyty jotain hauskoja kuvia mun putiikista ja kotoakin... laitan sieltä lisääkin näytille tänne  LA kuvien sekaan.

Mä muuten yritän opetella taas käyttämään ääkkösiä. Se on aika hankalaa tällä amerikkalaisella näppäimistöllä, mutta eiköhän tämänkin opi, kun tarpeeksi harjoittelee. 

***

First 3 photos are from Antropologie. Last 3 photos form my former Prinsessa Itkupilli shop in Tampere, Finland.

19 comments:

  1. missa pain Tamperetta tuo sinun liikkeesi oikein oli??? On meinaan mennyt taysin ohi tuo liike!!!

    ReplyDelete
  2. Itsenäisyydenkadulla, siinä Sorsapuiston vieressä, eikö?

    Liian harvoin tuli käytyä ja alahuuli oli pitkällä, kun Prinsessa oli kadonnut.

    ReplyDelete
  3. Kuwaitin kaunotar
    No Eveltähän tulikin ihan oikea vastaus kysymykseesi. :)

    Eve
    Juu, siellähän liikkeeni viimeksi sijaitsi. Mutta kerkishän mulla se liike oleen aika mossakin osoitteessa. :)

    ReplyDelete
  4. Hyviä namuvärejä! Tuo kareliatakki kelpaisi käyttöön.

    ReplyDelete
  5. Karelia takki olis tosi hauska. Mä en kestä tota kauppaa kun on kaikee tosi kivaa.
    Sulla on ollu hieno putiikki. Mitä muuten tapahtui, kyllästyitkö elämään täällä ja pakkasit kimpsut päätit lähteä rapakon taakse! Rohkeaa. Jos oli liian henkilökohtainen kysymys ei tartte vastata, jäi vaan kiinnostaan kuin raaskit luopua kaupastasi:)

    ReplyDelete
  6. SuviAnniina
    Kiitos. :)))

    Lepis
    Juu, tuo Kareliatakki on ihana...ei vaan taida loytya mulle sopivaa kokoa, ja jos loytyy, niin sitten hihat roikkuu polvissa. ;)

    Henrietta
    Juu, toi kauppa on liian ihana.

    En ma oikeastaan siellä elämääni kyllästynyt, mutta tuohon duuniin, omassa putiikissa piti tehdä hommia välillä 7 päivänä viikossa. Ja usein päivät oli about 10 tuntia...aloin kaipaamaan hiukan lisää vapautta.

    Ja sitten kun olin jo laittamassa pillejä pussiin, niin tapasinkin Robin...ja siinä tuntu olevan just hyvä sauma lähteä käymään täällä Kaliforniassa...no, sille tielle sitten jäinkin.

    Mutta kyllä mä tykkäsin Suomessa asua, melkein päivittäin haaveillaan sinne muutosta. ;)

    ReplyDelete
  7. Ai sä tapasit Robinin täällä...no se selittää kaiken. Olen vaan kuvitellut että siellä vasta tapasitte. Onhan sitä ennenkin miesten perässä menty. Itse aikanani jäin pohjoiseen kolmeksi vuodeksi miehen takia kunnes ilmoitin että tämä nainen lähtee takas etelään tule perässä tai ole tulemati minä menen ja sieltähän se tuli kun opiskelu päättyi.

    ReplyDelete
  8. Henrietta
    Mä tapasin Robin blogilta. 1,5 kk juteltiin kameroilla mesengerissä. Sitten olinkin jo täällä. Kerroinkin siitä tuolla muutama postaus takaisin päin...en nyt muista mikä se oli. ;)

    Kyllä mä uskon, että se oikea seuraa kyllä perässä. Ja jos ei seuraa, niin sitten ei ollutkaan se oikea. :)

    ReplyDelete
  9. Juu olihan se riskialtis ratkaisu mutta en kestänyt enään asua siellä ja olin just sillä mielialalla että jos tämä on tarkoitettu kestetään välimatkaa vuosi. Kohti auringonlaskua ratsastettu yhdessä 12-13 vuotta...huhhuh

    ReplyDelete
  10. Mullekkin kelpais toi takki...nyt on muutenkin taas toi folklore tyyli tulossa muotiin,ehkäpä niitäkin sit saa kohta täältäkin.Oon aina tykännyt Kenzosta,Oililystä ja muista värikkäistä merkeistä.Ja todellakin Tampereelta on siis löytynyt väriä-löytyykö vastaavaa enään..en kyllä usko.
    Ihania myös noi rullalla olevat päiväpeitot vai mitä ne nyt onkaan.

    ReplyDelete
  11. Kiitos kun pääsen kuviesi kautta edes näin hypistelemään tuonne kauppaan!

    Oma prinsessani 5,5 vee yrittää opettaa äitiään, että joulun perinteinen punainen on tylsä ja että nyt pitää olla värejä - ja paljon. Vaaleanpunaisiin palloihin kuusessa jo suostuin, saa nähdä miltä meillä näyttää aattona.

    ReplyDelete
  12. Ihanan värikäs oli tuo kauppasi! Talven harmaudessa varmaankin piristi ohikulkijoiden mieltä:-)

    ReplyDelete
  13. Tahtoo tuon Karelia-takin! Olisipa ihana.

    Sinulla on ollut kiva putiikki! Nyt uusi pystyyn sinne Losiin, niin mulla on hyva syy lahtea matkalle.

    ReplyDelete
  14. Henrietta
    Rohkean ratkaisun teit. Valimatkat ei voi tosi rakkautta katkaista. Ihanaa, etta teilla on jo noin pitka yhteinen taival takana. :)

    Ihanuudet
    Joo, folklorea nakyy tosiaan jo aika paljon. Mulla on hiukan kahtia jakautunut toi vari asia vaatteissa. Yleensa mulla on tosi varittomia, lahinna mustia ja harmaita vaatteita, mutta sitten vastapainoksi tosi varikkaita.

    Juu, ne rullat on paivapeittoja, ne on todella upeita. Ma pitkaan harkitsin siela yhta peittoa, mutta paadyinkin sitten toiseen, kun halusin vaihteeksi rauhallisemmat varit tanne kotiin.

    Helja
    Tollaset pikku prinsessat on ihania, kun niilla ei ole mitaan rasittavia ennakkoluuloja sen suhteen, miten asiat pitaisi tehda, vaan ajattelevat ainoastaa, miten itse haluaisivat tehda. Kuuntele viisaan prinsessan neuvoja jatkossakin. ;)

    Yaelian
    No kyllahan toi kauppa erottua aika hyvin erityisesti talven pimeydessa ja harmaudessa. :)

    Johanna
    Meitahan on taalla paljon Karelia-takista haaveilevia.

    Ma olen paattanyt, etta ei koskaan enaa omaa liiketta...tosin olen kylla pari kertaa aiemminkin niin paattanyt. Ainakun naen tyhjan liikehuoneiston, niin mielessani alkaa suunnittelu...mutta koitan hillita itseni heti alussa. Nautin nyt niin tasta tyosta, jota teen, sen takia, ettei ole mitkaan aukioloajat sanelemassa mun tyoaikoja. ;)

    ReplyDelete
  15. Kyllä sun täytyy tulla tänne takaisin ja laittaa kauppa taas pystyyn. SE kulmapaikka tais kyllä olla vähän hankalassa paikassa myynnin kannalta. Itse muuten aamulla viimeks aattelin sua, kun tulin yövuorosta ja kävelin sorsapuiston pysäkille ;) Se on mun mielestä tyhjänä se liiketila... Mutta, se oli mulle aina sellainen terapiahetki katsella sun ikkunoiden takana aamu puol kahdeksan jlk. Energy!!

    ReplyDelete
  16. Eliisa
    Voi miten kiva kuulla, etta olet ajatellut mua, ma kylla itsekin olen usein muistoissa siella Sorsiksen laidalla.

    Se oli kylla hiukan syrjassa, mua houkutteli siina ne isot ikkunat ja alakerrassa oli mahtava suurin tyotila. Vai on se taas tyhjillaan...

    ReplyDelete
  17. Oh, I wish I could have visited your shop, it looks so sweet!

    ReplyDelete
  18. Gilding Lilies
    Oh, how fun that would have been, if you've visited my shop...now it´s a little bit too laten. ;)

    ReplyDelete