Friday, December 3, 2010

Neljäs luukku...joulukoristelua ja smoothiet

Mä huomasin, että olenkin yhden luukun edellä tähän paikalliseen aikaan...mutta ei se mitään, parempi olla yksi päivä etuajassa kuin jäljessä...

 Kaivoin eilen jo joulukoristeita esille.

 Mulla ei ole viela oikein mitään ideaa, miten mä tänä jouluna koristelisin, tollasen risun kannoin sisälle...ei se ole vielä valmis, mutta saa nyt odotella tuossa lisä ideoita.

 Kylppärikin kaipais jotain kuvia seinille. Olen kyllä tosi tyytyväinen tuohon uuteen väritykseen.
 Maalisävyn nimi on Victorian, siitä nimestä saattaa tulla jotain inspiraatiota.

 Meitä hellitään nyt mitä ihanammalla säällä. Päivisin lämpötila on just 20 C yläpuolella, ei ole kuuma eikä kylmä.
 Me ollaan taas päästy normaaliin päivärytmiin mitä terveelliseen ruokaan tulee ja siihen kuuluu tietysti smoothiet.

Tämän aamuisissa smoothieissa oli hamppuproteiinia ja rypäleensiemen öljyä. Vuorottelen niitä nyt soijaproteeinin ja pellavansiemen öljyn kanssa. Niiden lisäksi oli kourallinen yrttisalaattisekoitusta, edamea, ananasta, papayaa, ja mangoa. Ja heitän aina sekaan viela auringonkukan- ja kurpitsan siemeniä, ja pienen ripauksen Himalajan ruususuolaa. Liemenä oli soijamaitoa ja ai niin, aina joukkoon tulee vielä Phyllium Husk:ia. Väri ei ole kovin kaunis, mutta smoothiet maistui kyllä tosi hyvälle ja terveelliselle.

Mä sain vasta nyt ostettua tuota rypälesiemen öljyä ja hamppuproteiinia, vaikka olen kuullut tosi paljon ylistettävän niiden terveysvaikutuksia. Saapa nyt nähdä mitä ihmeitä ne saa aikaan.

Alla vielä pieni yksityiskohta mun viimisestä Suomen kodista. Mulla oli siellä aikalailla samoja värejä, joita nytkin löytyy taas runsaasti.

***
I  started a little bit to decorate for Christmas, I have not yet any ideas, how I'd like to decorate this year, but luckily there is still plenty of time. I need also so decorating ideas for the bath room, the name of the new wall color is Victorian, that might give me some inspiration. The weather is now perfect in LA. And we are back in healthy diet, that includes smoothies for breakfast.