Wednesday, February 9, 2011

Oudoilla ovilla ~ ja turhaa jaaritusta

Valokuvatorstain 194. haaste ~ oudoilla ovilla...klikkaa suuremmaksi.

Tähän loppu valokuvatorstain osuus, tästä eteenpäin on vaan omaa löpinää...


No en ole kyllä saanut paljoa aikaiseksi, vaikka uuden alun viikolle otinkin, ihan kuin olis tiistaipäivä kadonnut kokonaan välistä, en voi uskoa, että on jo keskiviikko. No ei hätää, ei mulla mitään kiirreellistä tekemistä olis ollutkaan, hiukan vaan turhauttaa, kun ei saa oikein mistään tekemisestä kunnolla kiinni. Saa nähdä saanko tätä viikkoa käytiin ollenkaan, ennen kuin ollaan taas viikonlopussa. Huomena olis mun siivouspäivä. No, en ota siitä vielä tänään paineita.

31 comments:

  1. Kävitkö tutustumassa mitä kummallista tuolla oli meneillään? Yritän vakuuttaa myös itselleni että täällä on perjantaina siivouspäivä ja valitettavasti vuoro on melkein aina minulla.

    ReplyDelete
  2. Oih, aivan mielettömän ihanat värit noissa kuvissa! Ja mainio kuva myös tuo freak show :-D

    ReplyDelete
  3. Savisuti
    No kyllä me kerran siellä käytiin, mieheni mielestä se oli typerimmin tuhlattu 10 dollaria ikininä. No ei se show munkaan mielestäni nyt mikään kummonen ollut, mutta tulipahan nähtyä, mitä noiden ovien takana on, siitä kun on tullut kuljettua ohi lukuisia kertoja ihmetellen. ;)

    Virvatuli
    Kiitos ja freak show ovet tuntu nyt sopivan tähän haasteeseen hyvin. ;)

    ReplyDelete
  4. Outojen polkujen outoja ovia. Itse en tuonne menisi, olen sen verran patukka:)

    ReplyDelete
  5. Ihania värikkäitä ovia ja muutenkin värikästä menoa taas täällä siun luonasi. =)

    ReplyDelete
  6. Tuli mieleen oudoin mun kuvaamani ovi... inter-raililla Santorinin saarella, Kreikassa, jollain pienellä sivukujalla, ei ihan navetan ovi, muttei paljon puuttunutkaan... kyltti: "Architectural Institute"

    Mutta tää viikko on tosiaan jotenkin outo - nyt on torstai! Multa puuttuu keskiviikko - tai maanantai...
    Toisaalta, tammikuusta hävisi kokonainen viikko!

    ReplyDelete
  7. Nuo asetelmien värit on i-ha-ni-a!! Niinku karamelli : )

    ReplyDelete
  8. Freakshow on jo melkoisen outo ovi

    ReplyDelete
  9. Varsinainen outo ovi siellä, vai olisiko outojen?

    ReplyDelete
  10. Siellä teillä päin näyttää noita erikoisuuksia riittävän. Kiva on näitä katsella.

    ReplyDelete
  11. Tosi outo on ovi, pelkkää kysymysmerkkiä.

    ReplyDelete
  12. Mulla on joskus sellainen olo itsellä että voisin mennä esiintyy tonne freak show:n

    ReplyDelete
  13. Oli hauskannakoinen outo ovi! Tuossa voisi tulla itselle jo vahan outo olo...

    Haa, mun kanssa viissiin pitaisi laittaa viikko alkamaan uudestaan. Nyt on jo torstai ja mitaan en ole saanut aikaiseksi vaikka olen muka kovasti touhunnut :)

    ReplyDelete
  14. Ei tule nykyään usein kommentoitua blogeissa, mutta sanon nyt ihan erikseen että täällä sun luona on aina niin virkistävä käydä :)

    ReplyDelete
  15. Silmä oven päällä valvoo ja kysymysmerkki kai kertoo, että jotain salamyhkäistä lienee oven takana.

    ReplyDelete
  16. Värikkäitä ovia ja show-maista tunnelmaa. Hieman outoja ovia näin pohjoismaalaiselle, mutta uteliaisuus saattaa herättää ja tekisi mieli kurkistaa sisään.

    ReplyDelete
  17. Una
    Tästä kaupungista ei värit ja värikäs elämä lopu. ;)

    Tuire
    lol, no olipa sattuva kyltti navetan ovessa, mä olisin varmaan kanssa kuvannut sen ja laittanut kuvan seinälleni. ;)

    Jotenkin kummasti lohduttaa, että muiltakin katoaa päiviä, eli ne siis ihan oikeasti katoaa, enkä siis ole tullut hulluksi. ;)


    Amalia
    Juu. ;))

    -sanna-
    Niissä on just mun lemppari värejä. ;)

    Ari
    Juu, ovet on oudot, mutta vielä oudompaa on niiden takana. ;)

    Liisa
    Molempia. ;)

    Unelma
    No täällähän näitä, mistäs muualta voisi edes odottaa löytävän näin paljon omituisuuksia. ;)

    aino
    Kysymysmerkit kyllä selittää paljon. ;)

    Henrietta
    Veit sanat suustani. ;)

    Johanna
    Älä huoli, Johanna sen vahvisti, päiviä katoaa ihan oikeasti, joten ei syytä huoleen. ;)

    Halo Efekti
    Kiva nähdä sua täällä ja mä oon kanssa nykyisin niin huono kommentoija. Mutta ainahan se piristää nähdä tuttu naama. ;)

    ReplyDelete
  18. Arleena
    No kyllä siellä aika salamyhkästä sisälläkin oli. ;)

    Tarjuska
    Mä kuljin usein noiden ovien ohi, mutta uteliaisuus voitti ja lopulta pääsin kurkistamaan sisälle...outoahan siellä oli, mutta ei ollut mikään kummonenkaan kokemus.;)

    ReplyDelete
  19. Joo mä huomasin kyllä tänään mun hyvin paskaiset ikkunat kun aurinko paistoi niihin mutta en jaksa välittää koska mitäähän en asialle voi. Kymmenen asteen pakkasella ei niitä aleta peseen ja oikeestaan mua ei ne niin kiinnosta viellä kuhan valo pääsee läpi:)

    ReplyDelete
  20. Henrietta
    Joo, pakkasella ei kannata alkaa ikkunoita peseen. ;)

    Mä oon aina ollut tosi laiska peseen ikkunoita, mutta joskus iskee yllättäen inspiraatio ja sitten se onkin niin ihanaa puuhaa, kun pesee oikein likaisia ikkunoita, niin siinä tosiaan näkee työnsä jäljen.

    Täällä ei kevät aurinko oo yhtä armoton kuin Suomessa, siellä se tuntui oikein osottelevan sormella joka ikistä pölyhiukkasta. ;)

    ReplyDelete
  21. Huikea outo ovi! Hyviä yksityiskohtia.

    Hyvää siivouspäivää! http://jupu.vuodatus.net/blog/583035/arjen-juhlaa/

    ReplyDelete
  22. Haneli
    Kiitos, ja kiitos myös linkistä, erinomainen vinkki, sitä pitää kokeilla ensi kerralla, sitten voi homma sujua entistä rattoisammin. ;)

    ReplyDelete
  23. Tarpeeksi outo ovi. Osaa houkutella kyllä kurkkaamaan sisäpuolelle. Ehken sittenkään tai jos kuitenkin.
    Toivottavasti sait siivottua, minulla jäi

    ReplyDelete
  24. aimarii
    Mulla kyllä meni aika kauan, että oikeasti uskaltauduin sisälle kukkaamaan, oli kyllä pettymys, mielikuvituksessani paikka oli kyllä paljon kiehtovampi.

    Älä huoli, en mäkään saanut siivottua ja tänään taidetaan vaan poistua paikalta, niin voi vielä siirtää tuonnemmaksi. ;)

    ReplyDelete
  25. Oh! Löysin tän blogin juuri kun etsin kuvia verhoista (?)... Mikä ihana aarreaitta! Ja lisäks mulla täytyy olla juuri sun tuotoksia kotonani, ostettu liikkeestä Tampereelta monta vuotta sitten. Tykkään tyylistäs niin!

    ReplyDelete
  26. Linda
    Voi kun kiva, että löysit tänne, mä välillä niin ikävöin niitä aikoja, kun sain liikkeessäni päivät pitkät rupatella kivojen ihmisten kanssa. Nyt voi näin blogin välityksellä tehdä hiukan sitä samaa. ;)

    ReplyDelete
  27. Aaah unelmoin niin Venice Beachille paasysta ja pois pakkasesta hippien seuraan.

    Itsekin kavin joskus vuosia sitten Nykin Coney Islandin FreskShowssa ja pettymys sekin. Leffoissa ne oli aina nayttanyt paljon jannemmalta. No olihan se koettava.

    Hauskaa viikonloppua!

    ReplyDelete
  28. Katz
    Mä oon aina ollut New York fani, vaikka en ole siellä edes käynyt, mutta varsinkin näin talvisin viihdyn oikein hyvin täällä Kalifornian auringon alla ja vanhana hippinä Venice on kyllä yksi lempipaikoistani täällä.

    Oikein kivaa viikonloppua myös sulle. :))

    ReplyDelete
  29. Pirtsakat värit on sisäänkäynnissä. Onkohan showkin räväkkä.;)

    Juu, ei sitä aina saa aikaseksi.....

    ReplyDelete
  30. Liplatus
    No show ei tehnyt kyllä mitään suurta vaikutusta, mielikuvituksessani kuva tuosta paikasta oli paljon jännittävämpi. ;)

    ReplyDelete