Thursday, April 14, 2011

Romanttista hömppää

Mulla meni tää päivä ihan leikkimiseksi, Robilla oli yllättäin vapaapäivä ja mulla meni omat työrutiinit ihan sekasin.
 Joten tälläistä romanttista hömppää sitten synty, kun en osannut käydä käsiksi oikeisiin hommiin.
Mutta ei se mitään, välillä on tosi kiva tehdä vaan omaksi iloksi. Voipi olla, että kehystän näistä kuvasarjan kylppärin seinälle.

Mä olen kyllä alkanut ikävöidä ihan oikeaa piirustamistakin, pitäisi hankkia vesivärikynät, että pääsisin pitkästä aikaa tekeen jotain muutakin kuin digitaalisia töitä. Tai oikeastaan suunnitelmissa olis yhdistellä molempia. Niin mä oikeastaan kuvankäsittelyn aloitinkin, mutta siirryin sitten vähitellen kokonaan digitaaliseen kuvantekoon. Mutta en millään haluaisi, että vanhat taidot pääsee täysin ruostumaan. Saa nähdä, mulla menee usein tosi pitkä aika, että käyn tuumasta toimeen.

9 comments:

  1. Oih,nää on tosi ihania ja niin hyvin sopis Rosen ja Fleuren blogitaustaks...Voisit tehdä näistä jotain uusia blogijuttuja...huumoria,herkkyyttä ja vähän rohkeutta.Tuo alakuva sopisi varsinkin minuun.Nautitaan elämästä täysin rinnoin,heh!

    ReplyDelete
  2. Hyvältä näyttää... eikä sitä koskaan tiedä, milloin noitakin tarvii - hyvä olla varalla ;)

    ReplyDelete
  3. Todella kauniita! Tykkään. Noita värejä, kuvia ja fiiliksiä kun saisi pitkähihaiseen trikoopaitaan... Et sä vois suunnitella paitoja? ;)

    Ja kiitos ed. HälläVäliä postauksesta. Mä tykkään jotenkin myös elämän rosoisuudesta, toki kaikki kauniit asuntoalueetkin viehättää silmää, mutta näissä pikku "kurjuus"-yksityiskohdissa on jotakin. Toki, ei se elämä varmaan mitään romanttista olisi jos luukku olisi pieni, pyykit mahtuis vaan ulos kuivumaan jne. Tai olis se, jos olis rakastunut.... ja eläis sellaista boheemia huoletonta elämää - joo, jossa rahat ei olis ihan loppu kokoajan... :)

    ReplyDelete
  4. Ihanaa romanttista hömppää.Mulla on suurikin valikoima vesivärikyniä,ja hieman on tullut niillä piirusteltua,muttei tarpeeksi..

    ReplyDelete
  5. Ihanuudet
    Mullekin tuli kyllä blogitaustat jotenkin mieleen, voi olla, että jotain teenkin.

    Ja todella, elämästä pitää nauttia täysin rinnoin. ;)

    Tuire
    Totta, sitä ei koskaan tiedä, mitä käyttöä näillekin löytyy. ;)

    Eliisa
    Mä oon suunnitellut paitoja ja niissä oli hiukan samantapaisia printtejä, nyt mulla vaan ei ole enää vehkeitä, joilla niitä vois tehdä.

    Meillä on aika pieni luukku ja pyykit kuivuu ulkona, eli aika huoletonta boheemia elämää me täällä vietetään, rakastuneina ja onneksi rahatkaan ei ole loppu kokoajan. ;)

    Yaelian
    Mulla jäi kaikki piirustusvälineet Suomeen, mutta olis kiva taas päästä piirteleen, eihän sitä koskaan tarpeeksi tule tehtyä, vaikka pitäis kyllä tosiaan kuluttaa enemmän aikaa juuri sellaiseen. :)

    Hannele
    Niin minustakin. ;)

    ReplyDelete
  6. Don't cry on aivan ihana biisi ja niin tulee ihania muistoja mieleen. Olin niitten keikalla sillon kultaisella 90-luvulla ja voi sitä hurmosta. Kuuntelen vieläkin niiden biisejä välillä täysillä ja heitän olematonta tukkaani:)
    Piirtäminen/maalaaminen pitkän tauon jälkeen on aika hirveetä ainakin mulla. Tuntuu ettei saa mitään muutakun schaissee syntymään kunnes se kynä alkaan taas tuntua tutulta kädessä.

    ReplyDelete
  7. Henrietta
    Mä just kuuntelin Don´t cry, kyyneleet silmissä ja nyt menossa Sweet Child O'Mine ja vielä enemmän kyyneleitä silmissä...se on mulla myös soittoäänenä mun pojalle.

    Ihan kamalaa kuraa on munkin kynäkädestä irronnut, mielettömän vaikea saada tuntumaa. Mutta siihen ei auta kuin vaan jatkaa, vaikka itku siitäkin meinaa päästä.

    ReplyDelete
  8. Rose from Ihanuudet by Rose et FleureApril 17, 2011 at 12:34 PM

    Siis noi on aivan ihania, eivät mitään hömppää!!! Juu näistä blogipohjaa ja hedaria pliis!! Arvaa vaan pistetäänkö heti blogiimme.

    With love, Rose <3

    ReplyDelete