Wednesday, July 27, 2011

oLette iHania ~ i Love yOu gUys! + edit.

Kiitos kaikille edelliseen postaukseen vastanneille, vieläkin toki sinne saa vastailla. Olette kerrassaan ihanaa rentoa ja rempseetä joukkoa. Mä heräsin tänä aamuna tosi iloisena ja innostuneena. Teidän vastauksista oli valtavasti apua. Musta tuntuu, että jatkan kutakuinkin samalla mallilla kuin tähänkin asti. Välillä on vaan hyvä kyseenalaistaa kaikki ja yrittää pitää mieli avoinna erilaisille ideoille. Muuten sitä jämähtää omiin uriin ja tulee sokeeksi uusille mahdollisuuksille. Mä koitan vastailla kommentteihin myöhemmin, mutta nyt näin yhteisesti kerron, että mun hiukset ei oo vaaleanpunaiset, vielä. Mulla oli vaalean punaiset hiukset nelisen vuotta sitten ja tykkäsin niistä kovasti. Mutta palaan tohon hius asiaan myöhemmin.

Tämä blogi tulee nyt joka tapauksessa olemaan mun tärkein blogi, siksi alan hilata tänne myös mun vanhempia töitä arkistoon. Noi kuvat alla on mun ihan varhaisimpaa digitaalista tuotantoa. Vuodelta 2007. Teknisesti tosi köppäsiä, mutta niistä muistuu mulle alkuaikojen innostus, joka tosin jatkuu vieläkin.;)

Edit. En kutsu itseäni mummoksi siksi, että tuntisin itseni vanhaksi, vaan siksi, että olen oikeasti mummo ja tosi ylpeä sellainen. ;)
***

Thank you guys, you are the best, the most relaxed and rambunctious company anybody could dream. Your answers helped me a lot. This blog will be the place for my art and photographs for now on, and there for I'm also going to archive some of my older works here too. The images below are ones of my earliest digital collages from 2007. They are technically really poor, but they resemble me of my early days verve, although I still have it.;)

I try to respond to the comments on the previous post, but I have to tell you, that my hair is not pink, yet. I used to have pink hair, about 4 years ago, back in Finland, and I liked it a lot...but more about my hair later. ;)

Edit. I don´t call myself granny, because I feel old, I call myself granny, because I am really a granny, and very proud of it. ;)


"seLfpOrtRait" Digital Collage by *itKuPiLLI* 2007

"LoOp" Digital Collage by *itKuPiLLi* 2007

"ReMoRse" Digital Collage by *itKuPiLLi* 2007

14 comments:

  1. Halusin vaan sanoa että blogissasi on justiinsa se ihanaa että nää jutut ja kuvat on SUN, ja ihan vaan sun omia. Ja jos mie fanitan tätä ja sua, niin se että hiukset olisivat vaaleanpunaiset ei sitä yhtään vähentäisi, ehkäpä päinvastoin.

    terv. Tuija-mamma, 50v ja ihan tylsä brunette.

    ReplyDelete
  2. Krisse täällä toivottaa mukavaa heinäkuun loppua.....

    ReplyDelete
  3. Se on hyvä et jättää tilaa omille jutuilleen ja antaa niiden kasvaa ja kehittyy.. mä kirjaannuin sun lukijaksi, tuntui sen verran mahtikselle tää blogi :)

    ReplyDelete
  4. Jeaps! Mun unohtu sanoa, että kaikki ne henk.koht. asiat on hauskinta luettavaa.... Niitä vaan lisää.

    ReplyDelete
  5. Tuija
    Mä päädyin kanssa siihen tulokseen, että laitan tänne tosiaan vaan ihan omia kuviani, no en nyt sentään vaan ihan omia kuvia, vaan siis tietty omia tekeleitä.;)

    Eikai brunetet tylsiä oo?

    Krisse
    Kiitos, oikein ihania heinäkuun loppupäiviä sullekin. :))

    akissfromthepast
    Mieli pitää tosiaan pitää avoimena, eihän sinne muuten mitään uutta tuu. Kiva saada uusia kavereita, mäkin kurkkasin jo blogilles, tulen takas paremmalla ajalla ja päivitän myös ton blogilistani niin, että siitä löytyy ainakin nimenomaan sellasten blogit, jotka käy täällä mun blogilla. ;)

    ReplyDelete
  6. Maketsu
    Me oltiin yhtäaikaa boxissa. Mutta kiva tietää, mikä kiinnostaa, pitääpä kertoa sitten lisää henk.koht.asioita, mikä sen hauskenpaa. ;)

    ReplyDelete
  7. ai niin vielä, Maketsu, jos osaisin kertoa yhtä hulvattoman hauskasti kuin sä, niin en varmaan muuta tekiskään, kun kertoilisin omia juttujani. ;)

    ReplyDelete
  8. Mä olen niin tottunut katsoon tota sun profiilikuvaa ja sen kautta kuvittellut sut, nyt kun näkee kuvan ilman hattua ja tukka auki näytät ihan eri ihmiseltä. En osannut ajatella olleska et sulla on tollanen enkelikiharatukka, ihan uus perspektiivi (hyvä sellainen:)

    ReplyDelete
  9. Henrietta
    Ei mulla luonnostaan oo kiharatukka, ihan suora ohut letti. Innostuin vaan laittaan sormikiharat viikonlopuksi kun mentiin festareille. Harvoin oon hiukset auki, yleensä mulla on sellainen sotkuinen sykerönuttura.;)

    ReplyDelete
  10. On ilo nähdä että me "mummot" jaksamme oppia uutta ja repästä välillä.
    Tämä blokeilu on kivaa juuri siksi koska täällä tapaa ainutkertaisia ihmisä.
    Iloa elämääsi.

    ReplyDelete
  11. Tervehdin täältä Tammerkosken rannalta ja lähetän terkut myös tukalan kuumalta Helsinki-reissultani. Pääkaupungissa turistien joukossa tunsin itseni todella turistiksi, vaikken kuvauttanutkaan itseäni tekoporon vieressä Kiseleffin kulmalla. (Argh!)

    Minä pidän ideoidesi virrasta, väreistä, avoimuudestasi, inhimillisyyden ja taiteellisuuden sekoituksesta sopivissa suhteissa. Tietenkin minua kiinnostaa myös se, että elelet nyt niin erilaisessa maailmankolkassa ja kerrot elämästäsi siellä.
    Iloitsen siitä, että tapasin sinut Prinsessa itkupillissä jo Tampere-aikoina ja että yhä edelleen eteisessäni on sinulta hankittu pieni taulu, joka yhä edelleen sopii minulle:)

    Minusta hiuksissa on ihan parasta se, kun ne on niin helposti muunneltavissa, keskikohta ainakin minulla on paljon jämähtäneempi muodoltaan, joten punaväristä eri sävyissä pidän. Oranssihtava on mun juttu!

    Mummoutta arvostan. Itse en ole(toivottavasti vielä pitkään aikaan) mummo, mutta sisäisesti tunnen olevani tyttö, en koe olevani pätkä enkä pullukka, vaikka olen kumpaakin. Välillä lienen ihan sopiva, välillä taas hieman mutkikkaampi, kuten olen ymmärtänyt sinunkin olevan. Ylä-ja alamäet ovat juuri elämän suola joka vie sinnikkäästi eteenpäin.

    ReplyDelete
  12. Mukavaa, kun raahaat tänne vanhaa kamaa! Tio 'Loop' on yksi kaikkien aikojen suosikkejani ja nyt oli todella ihastuttavaa nähdä se jälleen pitkästä aikaa! Nam!

    ReplyDelete
  13. Raija
    Me mummothan ollaan just niin hyviä oppimaan uutta, kun on tarpeeksi elämänkokemustakin apuna. Ja iloa, oikein monta kiloa, myös sinulle. ;)

    Rva Pioni
    Kiitos, aina kiva saada tuulahdus Tampereelta. Ja musta on niin ihana tavata täällä, vaikkakin vaan kommenttiboksissa, niitä ihmisiä, joita olen ihan oikeasti tavannut.

    Joillekin sopii paremmin oranssiin päin kääntyvät punaiset, mulle taas sopii punasen viileämmät sävyt kun mun iho on kellertävä, oranssit saa ihoni näyttämään likaiselta.

    lol, mä oon kanssa pullukka pätkä, mutta sisäisesti tunnen olevani sutjakka tyttönen. Kyllähän tässä elämän varrella on ollut aika jyrkkiäkin ylä- ja alamäkiä, mutta nautin kyllä nyt siitä, että nyt iän myötä pahimmat huiput on hioutuneet pois.;)

    Lepis
    Kiitos ja Loop on ehdottomasti myös yks mun omista suosikeista. Suurin osa mun tekeleistä ärsyttää ja jopa hävettää mua jälkikäteen. Arkistoon kerään nyt vain työt, jotka vieläkin kehtaan tunnustaa omikseni. ;)

    ReplyDelete
  14. tää alimmainen on tosi ihana kuva ^^

    (aha nyt mä taas vaihdoin kieltä kun chattailen englanniks samalla.. aina pitää olla vähintään kaksi yhtä aikaa päässä)

    juu eihän sua siis ulkonäön perusteella mummona pitäisi kukaan :) ja ikähän on sekin sisältä lähtöisin:)

    ReplyDelete