Sunday, July 31, 2011

vaLkOista + jotain muutakin... ~ wHite + soMetHing eLse...

Jei, värikollaasit on palannut kesätauolta. Haaste #41 on valkoinen. Jotenkin tekee aina hyvää lepuuttaa silmiä valkoisessa.

Ja laitan tähän oheen taas muutaman kuvan Bloomfestistä.



Mä oon ihan hulluna näihin taiteilija JR:n "The Wrinkles of the City" teoksiin. Pari taideteosta olen postannut jo aiemmin, mutta meillä on vielä mieletön määrä bongattavaa ympäri kaupunkia.

***
I'm crazy about these JR's "The Wrinkles of the City" murals all over the LA. I posted already couple of those, but we have still a huge bunch for those to explore.



Ja tässä toinen suosikkini, Owen A. Kelly:n "Burning Man Portraits" @ Angel City Brewery. Aivan erityisesti rakastan tuota kahdessa ylimmässä kuvassa olevaa Jaron + Luiza-muotokuvaa.

 ***

And here is my other favorite, Owen A. Kelly's "Burning Man Portraits" @ Angel City Brewery. Especially I love that portrait of Jaron + Luiza (two upper picks).

13 comments:

  1. Ei ollut ihan helpoin väri,mutta onnistuit tekemään tosi hyvän kollaain:)

    ReplyDelete
  2. Hieno kollaasi. Kaunista ja tyylikästä.

    ReplyDelete
  3. Tyylikäs hienostunut on kollaasisi.
    Valkoinen on juhlava väri.
    Jännä juttu, kun joissain maissa on surun väri, toisissa ilon väri.

    Huih, pelottavaakin valvovat silmät kaupungilla.;)
    Upeita töitä kylläkin.

    ReplyDelete
  4. Valkoisen eri sävyt tuovat hienon tunnelman kollaasiin ja kuviin.
    Ripaus mystiikkaa myös mukana

    ReplyDelete
  5. Valkoinen ei koskaan petä, niin se vain on. Totetutuksesi on jälleen kerran silmiä hivelevä.

    Ja kyllä vain Luiza ja Jaron ovat näyttävä pari!

    ReplyDelete
  6. Romanttisen kaihoisa kollaasi! Laiskanlinnaasi olisi ihana upottauttua haaveilemaan....

    ReplyDelete
  7. Kaunista, mielenkiintoista, moninaista.

    ReplyDelete
  8. Yaelian
    Valkonen ei tosiaan ollut helppo, mutta jotenkin tosi kiehtova, vaihteeksi. :)

    Unelma
    Kiitos. :))

    Liplatus
    Valkonen on juhlava ja mystinen väri. Ja noi silmät on kyllä tosi intensiivisiä, mutta luonnossa vielä paljon upeampia, kuviin ei myöskään saa tuota suuren koon tuomaa dramaattisuutta vangittua. :)

    ReplyDelete
  9. Arleena
    Valkosessa mua viehättää just eri sävyjen vaihtelua. :)

    Johanna
    Totta, valkoinen on upea ja kiehtova väri. Ja niin on Luiza ja Jaron samoin parina. ;)

    Kaari3
    Valitettavasti ei oo mun oma laiskanlinna, vaan yhdessä mun lemppari kaupassa Venice Beachillä. ;)

    Aino
    Kiitos. :))

    ReplyDelete
  10. Valkoisessasi silmä todella lepää, niin kauniita yksityiskohtia.
    Ja nuo seepiakuvat!!! jessss!

    ReplyDelete
  11. Kiirepakolainen
    Mulla kanssa itselläni silmä lepäs tuota tehdessä, virkistävää vaihtelua värien keskellä.

    Mä niin rakastan noita seepiakuvia, niissä mun silmä on lepäillyt pitkään. ;)

    ReplyDelete
  12. Tyylikäs ja kaunis kollaasi:)

    ReplyDelete