Thursday, June 14, 2012

...sO yOu tHiNk yOu CaN DaNce?...


Mä oon innostunut tanssimaan. Hankittiin xbox Kinectille "Your Shape Fitness Evolved 2012". Siinä on monelaisia kivoja kunto-ohjelmia, mutta mun suosikki on Latin Dance. Täällä mä nyt tanssahtelen lattarirytmeissä ja kunto kohenee kohisten. Oon treenannut nyt ehkä parisen viikkoa ja alkukankeus alkaa olla poissa ja tanssi alkaa näyttää jo tanssilta. Aluksi kyllä tuntu, että puupökkelökin liikkuu sulavammin.

Nyt tosin alko taas "So you think you can dance?" enkä enää ookkaan ihan varma, osaako sittenkään tanssia. Siinä ohjelmassa taso senkun kasvavaa vuosi vuodelta. Mutta kyllä se kaikesta huolimatta mua ennemmän inspiroi kuin lannistaa. ;)



Rob alotti hommat iltavuorossa, joten mulla on iltaisin nyt mukavasti aikaa puuhastella vaikka mitä. Sain kaivettua kamerankin laatikosta ja nappasin parit kuvat juuri ennen auringonlaskua.


***

We bought the "Your Shape Fitness Evolved 2012 to xbox Kinect. My favorite is Latin Dance, I´ve exercised now about two weeks and I feel already much slender. At the beginning I was like a log. Even thought I started to watch the new season of "So you think you can dance?" And I´m not so sure anymore, if I really can dance better than the log. But anyways, the show inspires me so much, I am not going to give up. ;)

The hydrangeas are blossoming at their best. I had to pick up my camera from the drawer and shoot some photos. I just love hydrangeas.

24 comments:

  1. hih, olisinpa kärpänen katossasi!! Aivan loistokas ajatus. Omat kotitanssit. Mullakin on kasapäin lattarilevyjä.... hmmmhhh.... voisi pistää makkarat hytkymään.
    On muuten mahottoman ihana tuo nokkakuppi! Ajatuksessani oikopäätä nappasin sen hyllyyni, erilaisten kuppien osastoon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kauhistus, Kiiris! Mä oon kyllä varmaan niin järkky näky, että kuolisit nauruun. Mutta laita vaan sinäkin makkarat hytkymään, se on tehokasta ja hauskaa liikuntaa. Kuppi näyttää oikein iloiselta, kun kelpas sunkin hyllylles. ;)

      Delete
    2. Ai hitsi, mulle tuli yks lastenlaulu mieleen: tanssi mun vauvani tanssi ja liiku, eihän ne töppöset vanhana kiiku.... hiii,
      Vaan jos kiikkuukin!

      Delete
    3. Joo, mä muistan kanssa ton, kiva laulu, mutta sanoitus on höpöhöpöä. ;D

      Delete
  2. Beautiful! thanks for sharing...I took the too old picture for my blog thanks so much (new blogger)
    Essie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Essie and I´m happy you liked. :))

      Delete
  3. Oi, So You Think You Can Dance on minun aivan ehdoton suosikkiohjelma, täytyypä katsoa mistä sitä voisi taas netin kautta seurailla. Kiitos vinkistä! Ja mukavia tanssihetkiä telkun ääreen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva, että löytyy toinenkin Sytycd-fani. Toivottavasti löydät keinon katsoa, siellä on jo nyt karsinnoissa ollu ihan uskomattomia esityksiä. Ei voi kun ihailla ja ihmetellä.;)

      Delete
  4. Mielenkiintoisia yksityiskohtia sun kuvissa, kestävät pitempääkin tutkailua! Tanssi...hmm...en oikeastaan osaa mitään virallista tanssia! No, kai se valssi vois jotenkin mennä. Mä olen entinen disco-hile, joten semmonen rytmikäs vääntely on laji, joka onnistuu! Tai ainakin 30 vuotta sitten! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Tillariina, en mäkään mitään oikeita tansseja osaa, mutta haluaisin opetella. Kyllä mullakin paremmin onnistuu inhan improvisoitu rytmikäs vääntely. Mutta nyt kun oon opetellut muutamia lattariliikkeitä, niin huomaan, että kyllä sitä kaikkea oppii, jos vaan harjoittelee ahkerasti. ;)

      Delete
  5. Ihanaa vaaleaa lilaa.

    Minun on ollut vaikeaa tulla tänne kommentoimaan. Tätä laatikkoa on vaikea saada kiinni, kun se hyppii pois alta. En ymmärrä minkä vika meidän koneessa on.

    Minulle tanssiminen on vaikeaa, onnea vaan sinulle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Unelma. Mä jo luulin, että tää kommentointi täällä onnistuisi ongelmitta, nykyisin ainakin itse pystyn kommentoimaan paremmin. Ota nyt näistäkin selvää.

      Kyllä mullekin aika vaikeaa on oikeiden liikkeiden oppiminen, mutta aion nyt harjoitella sitkeästi. Harjoitus tekee mestarin. ;)

      Delete
  6. Lattarit ovatkin todella hyvää kuntoilua ja selälle kelpo hommaa kun lanteet liikkuvat! Hienoa! Meitsi on vasta päässyt metsälenkkeilyyn kiinni, jälleen kerran. Pökkelöt koivet ei taivu tällä hetkellä muuhun.

    Ihania kuvia ja sävyt ovat nameja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Lepis.:) Liikkuvat lanteet onkin tossa lattaritanssissa se paras juttu, siinä saa sisäelimetkin hyvää hierontaa. Metsälenkkeilystä mäkin tykkään siellä Suomessa, täällä on vähän liian pitkä matka sopiviin metsiin. ;)

      Delete
  7. Hyvä on vinkata simää, kun on noin kaunis kukkapäähine =)

    Kävin yks sadepäivä Linnanmäellä ja näin siellä tuon xbox kinect -vehkeen. Heti ilmoitin miehelle, että tuollainen tanssiohjelma olis kiva. Kun sattui toive olemaan teknisluonteinen, niin mieskin innostui. Katsotaan miten nopeasti se on meilläkin. Uskon, että hauskaa on kun heilut siellä koneen edessä =) So you think you can dance on ihana ohjelma, uskomattoman hienoja tanssijoita ja upeita koreografeja. Mieletöntä miten upeasti toiset osaa tanssia ja luoda uutta =)

    Hauskoja heilumisia =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä sain kanssa tosi helposti mieheni innostumaan tosta kinectistä ja se on kyllä uskomattoman hauskaa leikkiä sen kanssa. Ja se on siitäkin hauska, että nyt voi komentaa xboxia, se tottelee kiltisti käskyjä. ;)

      Delete
  8. Ihana tuo perhoskuva, jossa värilaatat alapuolella. Tanssi tekis kyllä tosi hyvää tällekin kankealle ei-niin-rantakunnossa-olevalle kropalle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos TeeTee. Mä tykkään just siks tanssista, että se on niin tehokas ja hauska tapa poistaa sitä kankeutta. ;)

      Delete
  9. yes , we are never too old to do others things....
    great collage, hydrangeas are great flowers :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is so true, we are never too old to do other things and hydrangeas are great flowers. ;)

      Delete
  10. Hmmm.. Tuo tanssijuttu kuulosti kyl niin houkuttelevalta että pitäisköhän ihan kokeilla omilla tikku-ukko-tasajalka-jaloillani semmoista. Pitäis vaan laittaa säleverhot kiinni ja niin ettei kukaan varmasti näe asiaa.. :) heh*

    Hauskoja noi sun kuvat, kukat ja perhoset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih, Helinä, joo anna palaa, meille tänne sisälle ei onneksi näe mistään, muuten kyllä pitäis laittaa täälläkin verhot kiinni, sen verran huvittavan näköistä munkin tanssiminen kyllä on.

      Delete
  11. Tanssiminen on kivaa - ja aivan erityisesti sillon kun kukaan ei katso, ja saa vaan heilua ja jorailla niin miten lystää :) Ja mikä onkaan mahtavampaa, kuin saada liikuntaa samalla kun on sikakivaa :)

    ReplyDelete
  12. I always love coming here. Your art is so lovely!

    ReplyDelete