Monday, July 23, 2012

gRanNiEs paNtiEs

via Fleaing France

Let´s take a little peek to upcoming color collage challenge. The color will be delightful apricot Givry, also known as the color of grannies panties. ;)


via Greige Design
via Dreamy Whites
via Paris Apartment

via Fashion Gone Rogue
via Christian Louboutin
Jälleen kerran pieni tutkielma värikollaasihaasteen seuraavasta väristä, eli ihanasta aprikoosi Givrystä, joka usein herättää mielikuvia mummon kalsareista. Mikäpäs siinä, aika seksikäs ja viettelevä värihänGivry kieltämättä on. Haluatteko kuulla mun aluspöksyistä...ei se mitään, kerron silti...




Mulla on laatikko täynnä yksivärisiä pumpulisia mustia pöksyjä! Ihan hävettää kertoa, mutta viimeksi, kun oli ihan pakko käydä Victoria´s Secretillä uusia ehjiä kalsareita, niin katselin siellä kaikenlaisia ihania värikkäitä hepeneitä, ihan ääneen huokaillen. Mutta sitten "järkevänä" keräsin koppaan kymmenet aivan samanlaiset mustat pöksyt. Haloo! Olisin voinut valita koko sateenkaaren, mutta tyydyin yhteen väriin.

Ja valitettavasti ihan samanlaisen "järkeilyn" tuloksena kaikki kenkäni on mustia. Ja lähestulkoon kaikki takit, housut, topit...ihan kuin joskus ennenvanhaan. Silloin joskus nuorenpana musta vielä näytti ihan mukiinmenevältä päälläni, mutta hyvätavaton, nyt se näyttää enemmänkin kornilta.

Eli edessä on myös alusvaateosaston uudistus, en kyllä kiusaa teitä enempää tällä asialla. Lupaan pitää pöksyt piilossa. ;)




19 comments:

  1. Your are SO funny! Kiva alkulämmittelyä sunnuntai kollaasiin. Paras pysyä taatussa mallissa: kun vahingossa ostaa pitsihempukkapöksyt, niin ei ole kivaa, kun ne kävellessä kääriytyvät pikkuhiljaa alemmaksi ja alemmaksi...LOL! Osta samaa mallia, mutta vaaleansiniset :)

    ReplyDelete
  2. Hihiii, Itkupilli! Vähän sä olet mainio pakkaus. Mutta niin on mumminkalsaritkin. Lapsuudesta muistan niiden loputtoman rivin pyykkinarulla!!!
    Mielenkiinnolla jään odottamaan kalsarikoostetta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on ihan samanlaisia lapsuusmuistoja, sillon en osannut vielä kuvitella, että jonain päivänä olen itsekin mummo. Mä en halua, että mun lapsenlapselle jää lapsuudenmuistoksi mustat mummon kalsarit. Pyykkinarulla pitää liehua iloiset sateenkaarenvärit. ;)

      Delete
    2. Justiinsa niin! Iloiset kalsarit iloisesti narulle heilumaan ja sitten click!

      Tässä eräänä päivänä bongasin tuosta läheltäni, arabianrannan puistikosta pyykkinarun, jossa liehuskeli parittomia värillisiä sukkia! Olipas iloinen näky kaiken vihreyden keskellä. Joku oli keksinyt.... :))) Harmi ettei ollut kamera mukana..

      Delete
  3. Kalsareita on vain mustia tai valkoisia! Samoin sukkia. Missä ihmeen kaupoissa sä oikein käyt, jos niissä muka myydään jotain muun värisiä... ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älähä ny höpäjä, onhan vielä kalsareissa ainakin toi mummojen väri ja sukissa ihana ihonväri. ;) Victoria´s Secretillä on niin ihania pöksyjä, ei ehkä mummoille tarkoitettuja, mutta tämä mummo aikoo nyt hankkia kaikki sateenkaarenvärit, kelpaa niitä sitten pyykkinarulla kuivatella. ;)

      Delete
  4. Ah, ihanaa nähdä keveyttä ja kauneutta yhdistettynä näissä kuvissasi. Ne ovat aivan omaa laatuaan. Kertovat minulle sellaisesta, jota elämä voisi olla, mutta jota pääsen kokemaan vain täällä. Oma elämäni on karua ja muutenkin (tietenkin) aivan erilaista. Mutta se, että selvisi hengissä eräänlaisesta pakkolomasta karuissa olosuhteissa antoi minullekin tarpeen kokeilla, miltä kirjoittaminen tuntuisi. Tuntuihan se. Tuli katseltua pinnan alle. Sielläkin on erilaista kuin täällä. Niinhän pitää ollakin. Jokainen elää omassa maailmassaan. Minä olen etsijä, sinä olet löytäjä. Se ero meillä.

    T. Liisu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liisu, mä oon ollut kanssa koko elämäni etsijä ja vasta ihan juuri olen onnistunut löytämään sen, mitä olen aina etsinyt. Ei siksi, että elämä olis jotenkin muuttunut helpommaksi tai siitä olis ongelmat kadonneet. Olen löytänyt sen, koska vihdoin osasin etsiä sitä oikeastan paikasta. Se ei löydy ulkoisista olosuhteista, onni ja ilo pitää löytää ensiksi sisältä, sitten se heijastuu ulospäin. Jokaisessa hetkessä on ainakin pieniä onnenmurusia, kannattaa kiinnittää huomiota niihin. Kirjoittaminen on hyvää terapiaa, ehkäpä sen avulla sinustakin tulee löytäjä. ;)

      Delete
  5. Henkselijengiin liityn....just katselin pyykätessä, että voiks kellään olla näin tylsiä kalsareita ☺
    Näköjään voi ☺☺
    Minen kyllä pistä narulle, ei silti, ei mulla olekaan narua!
    Mutta voisin kyllä vaihtaa väriä, mutta EN tuohon mummokalsariväriin, EN!
    Mustia siis täälläkin ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, mehän ollaan varsinainen mustakalsarimummojengi! Ostettaisko ainakin muutamat pinkit pöksyt? Ja muutamat muutkin pastellit. Ja tietty ne henkselit.;)

      Delete
    2. Turkoosit mieluummin ☺
      Ja punaiset !!!♥
      Ja sitten varovasti varovasti mahdollisten pitsien kanssa ettei heti ole pelkkiä riekaleita jalassa....on meinaan omat kädet hiukan karheet ...näin "maalaismummulla" ☺

      Delete
    3. No turkoosi on tosi hyvä väri ja punanenhan sopii kalsareihin kuin nenä päähän. Mä kyllä haluan nyt pitsiäkin, mulla menee muutenkin pöksyt hyvin nopeasti riekaleiksi, pitsin seasta sitä ei ehkä niin huomaa. ;)

      Delete
    4. Se on sama kuin verkkosukkien kanssa, jos menee rikki, niin reiät vaan vähenee ☺
      Mutta NYT menen jääkaapille! Palataan!!!!!

      Delete
    5. Syömäänhän munkin piti tästä mennä. Maha kurnii. ;)

      Delete
  6. Olis voinut oikeasti luulla, että värikirjo laatikossasi on vallaton, mutta yllätit taas =)

    Mummon aprikoosisävy on kaunis, mutta kyl niissä pitää olla pitsiä jossain, että löytävät mun laatikkoon ;-) Ihanat kuvat, oikein hyvä väri siis. Jännityksellä siis odotamme seuraavaa aiheeseen liittyvää postausta =)

    ReplyDelete
  7. soft, calm, elegant...love it!

    ReplyDelete
  8. No en olis uskonu?! Sinun upeiden väriesi myötä sitä luulis että myös muualta löytyis ihana värien kirjo ;-) No niinhän se on että jos työssään on tekemisissä, vaikka nyt näiden värien kanssa, niin itse sitä käyttää mustaa (tai valkoista)muistan omilta suunnittelu ajoiltani että minähän olin musta -ei ollut aikaa ajatella itseä ja turtui väreihin.
    Nyt on väriä taas niinkuin vanhoina teinihippiaikoinani...... tai onko se tää ikä? Aika? Vai mikä?
    Ihana vanhapuuteri tulee mieleeni kuvista ja muisto vanhoista naisista, jotka tuoksuivat puuterille ja hajuvedelle, huulipuna oli kovaa eikä lähtenyt pesussa pois kun isoäitini kirkaanpunaista huulipunaa kokeilin, Voi ihana muisto tulikin mieleeni!
    Kaunista päivää t.M

    ReplyDelete
  9. =D Mä en oo ikinä voinut sietää tuota väriä, mutta noin vuosi sitten mentiin vahingossa ostamaan ko värinen SOHVA!! Vahingossa, piti vain istahtaa huonekaluliikkeessä, mutta myyjä oli tehokas ja teki kaikkensa joten sorruttiin. Puoli vuotta mä vaan tuijotin sitä ihmeissäni, että mitä mä nyt teen kun sei käy mihinkään eikä mikään siihen kun se on niin jotain mitä mulla ei oo missään, mutta sitten mä aloin yhdistellä siihen kaikkea muutakin mitä meillä ei ole missään, ja lopulta sekaan vähän kaikkea mitä meillä jo on, lisäksi vielä mummon kutomat vihreänsävyiset räsymatot, ja nyt tykkään että olkkari toimii ihan kympillä! Ihan hullua. =)

    ReplyDelete