Wednesday, July 23, 2008

Yellow - keltainen

"Yellow" Photo by Itkupilli

Thursday Challenge for this week is yellow.


Tämän viikon Thursday Challenge on keltainen, mä valitsin tämän Mäkkäri kuvan siihen haasteeseen, mutta kun kaivelin noita arkistoita, niin sielä löytyikin yllättävän paljon keltaista, joten laitoin niistä joitakin myös tähän esille. Mun silmä aina jotekin lepää, kun se näkee saman värin eri sävyjä samalla kertaa. Keltainen on kyllä pirtsakka ja tehokas väri!

Tulikin mieleeni, että jos joku muukin innostuu keltaisesta haasteesta, niin laittakaa komentti, laitan mielelläni linkkejä muidenkin keltaisiin kuviin!









Tässä on kuvia sieltä täältä Los Angelesista.

10 comments:

  1. Siinähän oli varsinainen kokoelma keltaista. Valitsen suosikikseni Toyotan. Siinä on nostalgiaa.

    ReplyDelete
  2. Neulekirppu, juu, aika keltaiset! :D

    Chrome3d, kuule mä tykkään kans siitä, vois aivan kuvitella, että se kuva on otettu Suomessa. ;)

    ReplyDelete
  3. Aika paljon keltaista tuossa, olisiko keltrainen suosikkivarejasi?

    ReplyDelete
  4. Hpy,
    Mä tykkään väreistä, keltainen ei oikeastaan kuulu mun lempiväreihin, mutta ajoittain kyllä tulee sellasia keltasiakin kausia. Mä luulen, että taidan tehdä tälläsiä värikollaaseja muistakin väreistä. Pinkki ja sininen on mun lemppareita. :)

    ReplyDelete
  5. Yllättävän paljon keltaista sinulta löytyy, omia kuviani kuin katsoin, niin oli niin mustaa, niin mustaa:)
    Vaan löytyi yksi.

    ReplyDelete
  6. Minusta nuo hiukset on aivan huippu! :D

    ReplyDelete
  7. Susu, juu, mä olin itsekin yllättynyt, vielä olis ollut enemmänkin, auringonkukkia ainakin. :))


    Elegia, toi peruukki on Hollywoodissa, siellä oli kyllä peruukkeja aivan joka lähtöön. Ja ihan kaiken värisiä. ;))

    ReplyDelete
  8. Oma lempparini on tuo upean keltainen puhelin ja keltainen Corona mainos. Eikä puutu kuin keltainen sitruunalohko. Nam. :D

    ReplyDelete
  9. Kazza, no sitruunalohko olisi siihen kyllä kuin piste i:n päälle, maistuisi minullekin. ;)

    ReplyDelete