Friday, December 10, 2010

Ei tästä mitään tule, vai tuleeko sittenkin?





Meidän piti tänään mennä sinne johonkin ihanaan paikkaan, jonka Rob halus mulle näyttää, mutta mulla on jotenkin sekavat fiilikset, joten se saa siirtyy ainakin viikolla. Ja tänään mennään nyt vaan sinne, minne minne lähes joka viikonloppu, eli kirppiskierrokselle.

Mulla on ollut sellainen olo, kuin joku pistelis neuloja mua esittävään Woodoo-nukkeen. Jonkinlaisia ikäviä stressin oireita. Olen jostain kummasta myös kehitellyt joulustressiä. Koristeita roikkuu ja lojuu siellä täällä, mutta mitään en ole saanut todella aikaiseksi. Paitsi ne pari kollaasiarkkia, joista aiemmin kerroin.

Olen kyllä koittanut rentoutua ja antaa ajatusten rauhoittua, mutta joku omituinen ahdistus nyt vaan vaivaa. Onnistuin tartuttamaan sen eilen Robiinkin ja sitten me riideltiin ihan turhaan. Sanottiin molemmat typeriä ja käytiin viellä nukkumaan sopimatta riitaa. Mä sitten pyörin yöllä ja päätin, että haluan kuitenkin nousta uuteen aamun hyvillä mielin ja että ainakaan en enää halua jatkaa riitaa murjottamalla.

Uskomattoman vaikeaa se on, mulla meni 15 minuuttia aamulla, ennen kuin sain hymyn huulille. Mutta onneksi tunnelma keveni jo siitä. Eli nyt näyttäis siltä, että kaikesta huolimatta tästä on tulossa ihan kiva viikonloppu.

Samanlaista toivotan teille kaikille!

12 comments:

  1. Ihana kirppiskierrokset on ihan parhaita, soti makeet kuvat, ihanat fiilikset, mukavaa viikonloppua :) ja hymyä huuleen.

    ReplyDelete
  2. Kyllä siitä varmaan jotain tulee;D
    Ihana kisu!
    ONneksi saitte sovittua riitanne,ei murjottaminen ole kivaa...
    Hyvää viikonloppua Itkis!

    ReplyDelete
  3. Joskus pitää riidellä, että voi sitten sopia. Suutuspäissään pitää kyllä myös parhaat puheensa. Harmi, kun niitä joutuu jälkeenpäin katumaan.

    Kivaa kirppiskierrosta! Tehkä hyviä löytöjä.

    ReplyDelete
  4. Sarppu
    Kiitos, ja me rakastetaan molemmat niin luuhata kirppiksillä, joten eiköhän tästä ihan kiva päivä tule. ;)

    Yaelian
    Olli-kisu on rakastaa pousaamista. Mä inhoon murjottamista, onneksi sain sen loppumaan lyhyeen. :))

    Johanna
    Voi, me kyllä pidettiin eilen koiken mahtavat puheet molemmat, mä kyllä jään niissä yleensä onneksi kakkoseksi, Rob kun pääsee asiaan, niin sitä on vaikeampi pysäyttää. Mutta niin ihanasti se katu niitä puheitaan, että hymyn lisäksi multa on jo irronnut kunnon naurutkin. ;)

    ReplyDelete
  5. Woodoo-neulat lentelevät, sen olen huomannut. Olen kuulemma paranoidi.:) Kuvittelen kuitenkin, että ne paranoidit ovat muualla. Toivotan voimia ja jaksamista; kaikkien ihmisten kanssa ei vain voi tulla toimeen...

    ReplyDelete
  6. Noi sun vaaleanpuna sävyset pallo sopis just meidän tupakeittiön jouluun.Tupa keittiö sai nääs harmaansävyset vaaleanpunaiset seinät ja hyvältä näyttää.Lukuisat taulut vain odottavat seinälle pääsyään.
    Ei kannata stressata Joulusta,Joulut tulee ja menee omalla painollaan.Nauttikaa kirpparikierroksesta ja tehkää hyviä löytöjä.
    Itsekkin kävin tänään vapaapäivänä pikkumiehen kanssa kirppiksellä ja tein muutamia hyviä vaatelöytöjä.Yhden ihana Kaffen pitkän mustan juhlavamman neuletakin meinaan vetästä Ihanien naisten pikkujouluihin paljettimekon ja ihanien lilojen paljettikenkien(myös kirppikseltä) kanssa.
    Unohtakaa riidat ja nauttikaa elämän ihanuuksista!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Piristävää viikonloppua. Niitä neuloja taitaa olla liikkeellä. Täälläkin on ollut omituisia fiiliksiä. Jaksetaan!

    ReplyDelete
  8. Taidat olla aikamoinen romun kerääjä!!! :DD

    ReplyDelete
  9. Voi elä joulustressaa yhtikäs! Hus pois sellaiset tuntemukset.

    Samoin kiitos siullekin onnellista viikonloppusta. =)

    ReplyDelete
  10. Kisu on todella ihana! Ja sun uusi seinäväri tuo tavarat hyvin esille.

    Ehkä sä saat nyt käytännön harjoituksia niihin "kaikki lähtee itsestä" teorioihin!

    Minä lähden järjestämäämme ATC-tapahtumaan - saas nähdä, tuleeko kukaan... askarrellaan sitten keskenämme :)

    Ihanaa viikonloppua teille <3

    ReplyDelete
  11. Mulla on kanssa kodin joulukoristelu ja lahjojen ostokset ihan vaiheessa, ja se vähän ahdistaa. Haluaisin, siis ihan oikeasti haluiaisin joulumielen, mutta eihän sitä nyt väkisin saa.... Joulumielellä ois kiva koristella, mutta nyt pitää vaan yrittää tehdä niin päin että koristelen ilman mieltä ja toivon että siitä se syntyy ... tulipas sekava..:D

    Noi vaaleanpunaiset joulupallot tuossa vihreässä lampussa on tosi kaunis yhdistelmä!!!

    Mulla on sellanen aforismikirja, jossa yksi aforismi menee suurinpiirtein näin: "Never go angry to bed. Stay up and fight." .. :D

    ReplyDelete
  12. Anonyymi
    Ei välttämättä tarvita edes neuloja, kaunat ja pahat ajatukset kyllä lentelevät valitettasti ilman mitään apuja. Mutta onneksi myös hyvät ja lempeät ajatukset.:)

    Ihanuudet
    No sulla taitaa olla aika kiva keittiö, mulla on ihan sama juttu, taulut puuttuu vielä tyystin seiniltä.

    Eihän joulusta toki kannata stressiä ottaa, mua vaan alkaa painaa mieltä aika pula, kun Suomeen menevien lahjojen pitäs olla jo matkalla, mutta vain osa on ostettuna.

    Ja vau, jos ei päät käännyt tuollaisissa vetimissä, niin ei missään. ;)

    Lepis
    Omituiset fiilikset jatkuu täälläkin, mutta onneksi sekaan mahtuu jotain mukavaakin. ;)

    *Polaris*
    No en oikeastaa enää kovinkaan paljon romua kerää, meillä on niin pienet tilat, ettei tänne mahdu mitään ylimääräistä. Oikeastaan nykyisin kasvaa vain kirjapinot, ja niistäkin ollaan taas hiukan karsittu jotain poiskin. ;)

    Una ♥
    Jos saisin Suomeen menevät paketit matkaan, niin siihen loppuis munkin stressit. :)

    Tuire
    Jo just noin olen yrittänytkin nämä fiilikset ottaa, että ne on todellakin itselle läksyjä, joissa voi tutkia sitä oman mielen sisältö ja poistaa sielä omia patoutumia.

    Ja kivalta kuullostaa ATC-tapahtuma, toivotaan runsasta osaanottoa. :)

    MaaMaa
    Mua ahdistaa eniten tuo lahjapuoli, kun postin kulku kestää täältä niin pitkään. Ja kun ulkona on täysi kesä, niin jotenkin vaikea päästä siihen samaan tunnelmaan, kuin Suomessa oli.

    lol, toi aforismi on hauska, vaikka musta tuntuu, että tällä kertaa oli hyvä, että mies meni ajoissa pehkuihin. ;)

    ReplyDelete