Thursday, February 3, 2011

Mummon kalsarit ym. + Pip edit.


Värikollaasissa haettiin mun entisiä inhokkivärejä, varsinkin noi mummom kalsari- ja vauvan kakka värit. Mutta enää ne ei näytäkkään niin pahoilta. Oranssiin mulla on ollut aina hiukan viha/rakkaussuhde. Eli kaiken kaikkiaan toi on aika kiva väriyhdistelmä.

Lisää kollaaseja löytyy täältä.

Edit.
Koti 3:lle blogissa on Annella niin ihana arvonta, että haluan linkittää senkin nyt tähän (tästä hyvästä saan itse myös ylimääräisen arvan). Voittona arpajaisissa on ihana PiP Yoghurt Bowl.  Joten kipin kapin kaikki sinne!

22 comments:

  1. Yhdistelmänä sait toimimaan todella hyvin! Vaik ovatkin heiman 'omituisia' värejä ;)

    ReplyDelete
  2. Mulla on ihan samat entiset inhokkivärit. Voi yäk! Ja silti tää väriyhdistelmä vaan toimii näissä kuvissa!

    ReplyDelete
  3. Aika rankka väriyhdistelmä. Minulle tuo oranssi on noista se vähiten oma. Onko vaaleanpunainen mummon kalsari?! : )

    Kollaasissasi nuo värit kuitenkin toimivat hyvin yhteen!

    ReplyDelete
  4. Lepis
    Yllätyin itsekin, koska tosiaan, aika omituisia värejä noi on. ;)

    Leena
    Niin, uskomatonta, jotain maagista tossa yhdistelmässä on, koska noi värit toimii keskenään. :)

    Anne
    No toi vaaleanpunaisen sävy on sellainen ihonväri vaaleanpunainen, mä olen itse sitä aina nimittänyt mummon kalsari väriksi, tykkään itse hiukan viileämmästä vaaleanpunaisesta, vaikka nyt toikin sävy jotenkin uskomattomalla tavalla miellyttää silmääni. ;)

    ReplyDelete
  5. Ihastuttava itämainen tunnelma.

    ReplyDelete
  6. Ihanasti sait tuon kollaasin kuitenkin tehtyä noista entisistä inhokkiväreistä.

    ReplyDelete
  7. Hienot kuvat taas sulla! Olen joskus aikaisemmin yllättynyt noitten mummon kalsareitten (olen samaa ikäluokkaa...) ja oranssin yhteensopivuudesta - tää vauvankakka siihen lisäksi oli jo aika kova veto ;) Ei kyllä lukeudu munkaan lempiväreihini nämä. Oranssiin mullakin on jotenkin outo suhde; toisaalta tykkään siitä, mutta esim. vaatteissa se on mulle aivan mahdoton väri!

    ReplyDelete
  8. TeeTee
    Aika usein noihin mun kollaaseihin näyttää tulevan itämainen tunnelma. ;)

    Yaelian
    Yllätyin itse, kuinka tykkäsin tehdä tuota ja kuinka suhteeni noihin väreihin on selvästi muuttunut.

    Tuire
    Juu, mummon kalsarit ja oranssi kyllä on aika funky yhdistelmä. Ja vauvankakka jotenkin vain lisää sitä, oikeastaan tuollaiset lähivärien "riitasoinnut" on kiehtovia.

    Mulle oranssi ei kanssa sovi vaateväriksi ollenkaan, jotenkin se menettelee, jos sen seuraksi laittaa viileää pinkkiä. Mulla on niin kellertävä iho, että se näyttää tosi likaselta lämpösten värien kanssa.

    ReplyDelete
  9. Mummon kalsarit,LOL.
    Pyyhkeistä piti sanomani että kun olen joskus ostanut kaupasta kun on ollut niin uhanan näköisiä niitä pitäisi pestä eka noin sata kertaa että muuttuisivat imukykyisiksi, ne tuntuu suorastaan hylkivän vettä. Ovat varmaan jollain muovimyrkellä spreijattu. Vanhassa vara parempi taidetaan sanoa:)

    ReplyDelete
  10. Henrietta
    Mä oon huomannut ihan saman pyyhkeiden suhteen, ne tosiaan tuntuu aluks hylkivän vettä, eikä nykyiset pyyhkeet kestä sataa pesua, ne alkaa rupsahtaan heti. Tekstiileissä kyllä huomaa niin selvän eron laadussa uuden ja vanhan välillä.

    ReplyDelete
  11. Ihana kirkkaus, oranssista johtuen. Melkein kuin kultaa, ehkä kuva aiheet johdattavat mielikuvitusta myöskin. Olin jo huolestunut, kun kuvasi ei ollut ekana :)
    P.S. 100% puuvilla, pitkäkuituinen pima, parhaat pyyhkeet.

    ReplyDelete
  12. Niin ne inhokitkin sointuvat, kun on taitoa ja silmää :) Kiva kollaasi, jälleen kerran.

    Mulla on oranssiin himo. Tästä taitetumpaan, mutta silti. Ja laitan sitä kaiken uhalla myös ylleni...

    ReplyDelete
  13. vaikea väriyhdistelmä, mutta onnistuit loistavasti taas kerran. minäkin in hosin ennen oranssia, samoin kuin keltaista, mutta nyt olen löytämässä niistä sellaisia sävyjä ja väriyhdistelmiä, jotka mielestäni toimivat.

    ReplyDelete
  14. Oooh, lempeän lämpöinen! ja taas näkyy 'sinun käsialasi'!

    ReplyDelete
  15. Ihanan itämainen tunnelma jos minulta kysytään! Kiitos myös arpajaislinkistä. Aivan hurmaavat nuo Pipin kulhot.

    ReplyDelete
  16. kaari3
    Noissa kuvissa on kyllä myös kultaa, joten ihan oikein näet. Oranssi on tosiaan niin loistelias väri, että tosiaan antaa kirkkauden kuvalle.

    Johanna
    Mä huomaan itsekin kaipaavani oranssia, se on sellainen voimaväri. Ja punatukkaisellehan se sopiikin yleensä mainiosti. Ja jos ei sovi ihonvärin kanssa, niin sitähän voi käyttää niin, ettei ole ihon kanssa ihan vastatusten. Mulla on yks kääntöhame, jossa toinen puoli on pinkki, toinen oranssi ja nyt tekee mieli aina laittaa oranssi puoli päälimmäiseksi. ;)

    Trina
    Oranssi ja keltainen on olleet mullekin ne vaikeat värit, mutta tosiaan, kun löytää niistä ne omat värisävyt ja tavan yhdistellä niitä muiden värien kanssa, niin kyllähän ne sellaisia iloisia voimavärejä on, että ei niitä kannata toki pois sulkea. ;)

    Haneli
    Kiitos. :))

    Virvatuli
    Niin, itämainen tunnelma siinä tosiaan on. Mä olen ihan hulluna kaikkin Pip Studion tuotteisiin, joten mieluusti linkitin tohon arvontaan. ;)

    ReplyDelete
  17. Hyvinhän noi värit sopii yhteen ja kauniin kollaasin teit =)

    Ehkä mummon pökät on livenä karseet, mutta pelkkänä värinä aika herkät ;-)

    ihanaa viikonloppua sulle!

    ReplyDelete
  18. Birgitta
    Älä kerro kellekkään, mutta musta tuntuu, että voisin jo alkaa itsekin pukeutua mummokerrastoihin, ne on mukavia.

    Oikein ihanaa viikonloppua myös sulle!

    ReplyDelete
  19. Helou, Sinulle on tunnustus blogissani :)

    ReplyDelete
  20. Hyvä Mieli
    Voi kiitos, kävin jo kurkkaamassa ja tulen myöhemmin noutamaan tunnustuksen. :))

    ReplyDelete
  21. Yksittäisinä noista väreistä pidän vain oranssista. Mutta sait niistä yhdessä todella näyttävän kokonaisuuden. Kauniita asioita olet myös sisällyttänyt kollaasiin.

    ReplyDelete
  22. Valokki
    No noi kaksi muuta väriä on kyllä aika vaikeita, mutta yllättävästi toimii tuossa yhdistelmässä. ;)

    ReplyDelete