Monday, March 26, 2012

~ {wHite} ~

The Collage Obsession Challenge for this week is White.

***



Kollaasi opsessioonin haasteena on valkoinen. Käytän nyt tilaisuutta hyväkseni ja pakkosyötän taas muutaman muunkin kuvan. Munakuvat on alkusoittoa ehkä myöhemmin tulevalle munapostaukselle. Sain nimittäin aikaiseksi tyhjennellä muutamia munia ja tarkoituksena olis joko maalata tai päällystää niitä jotenkin pääsiäiseksi. Mutta katsotaan nyt, jaksaako munat enää kiinnostaa. Nyt ei oo mitään fiilistä käydä niiden kimppuun. Mulla kun on ihan uudet kujeen mielessä.

Mä nimittäin vihdoin lankesin iPad:iin. Ja onneksi vetkutin, nyt tilattiin sitten ne "uudet" eli iPad kolmoset. Ja nyt oon ihan koukussa piirusteluun ja maalaamiseen. Mulla on yks appsi, josta tykkään tosi paljon , eli "Art Set".  Mutta kirjoitan näistä lisää myöhemmin. Mutta halusin vaan nyt pikaisesti mainita, koska olis kiva saada jotain vinkkejä kokeneemmilta iPadin käyttäjiltä. Mutta palaan aiheeseen ehkä jo seuraavassa postauksessa ja näytän mitä oon piirustellut. :)

16 comments:

  1. WOW.....look at all your wonderful images! The little sprites sure get around!!! And the eggs with feathers photo is my favorite. I'm an 'egg' person.

    Just lovely photos this week. Very refreshing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jan. I like eggs and feathers too, there is something really fascinating on them. ;)

      Delete
  2. Lumikeijuja! Minusta pääsiäistunnelmaan on vaikea päästä. Laitoin kuitenkin pupuja hyllylle! Apua en voi antaa APPSeissa enkä muustakaan kun minulla on puhelin SEINÄSSÄ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon aina tykännyt pääsiäisajasta, tykkään niin pääsiäisen iloisista pastelliväreistä, joita tosin noissa kuvissa ei ollut. Mä en tajua, ekalla kerralla luin kommentistasi, että olit laittanut pajunkissoja hyllylle, lol, mutta olitkin laittanut pupuja. Puput on ihania, meillä on ollut aika monta ihan oikeaa pupua. Ja joo, mä en sitten kysele sulta mitään ohjeita iPadsien tai iPhonejen suhteen. ;)

      Delete
  3. Oh, ihania kuvia. Tuo ylimmäinen ihan tauluksi. Että sinä voit valkoisuudestakin saada näin mielenkiintoista.... hmmmm vaatii taitoa ja näkemystä!
    (minä yritän häätää viimeisiä valkoisia katoilla lojuskelevia länttejä pois....)
    iloista päivää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Kiirepakolainen. Musta on valtavan hauskaa tehdä vaihteeksi värittömiä kuvia. Mä kyllä ajattelin tota tehdessä, että suomalaiset on varmaan nyt nähneet tarpeeksi valkoista. Täällä se on harvinainen väri ja siksi jotenkin kiehtova. ;)

      Delete
  4. what a great art. happy spring!

    Mette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Mette, happy spring for you too. :))

      Delete
  5. You have excelled yourself. Beautiful.

    ReplyDelete
  6. Upeita kuvia. Hyvät varjot ja värisävyt. Valkoisen värin kanssa työskenteleminen oli vaikeata ainakin minulle kun en ole sitä aiemmin käyttänyt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jatta. Pelkkä valkosella työskentely on kyllä haastavaa. ;)

      Delete