Wednesday, May 19, 2010

On pakko tunnustaa ~ I have to confess

Mun on nyt pakko tunnustaa jotain, minka te kaikki jo tiedattekin, nimittain se, etta en osaa kirjottaa. Haluaisin oppia kirjoittamaan ja olenkin harjoitellut sita lukuisilla blogeillani. Valilla olen yrittanyt kirjoittaa hauskasti, valilla vakavasti, alykkaasti, runollisesti, nasevasti...mutta kirjoittaminen vaan ei oo mun juttu. Kirjoittamisessa on se vika, etta siina pitas olla jotain ajatustakin mukana. Tai sitten toisaalta, ehka vielakin vaikeampaa mulle on kirjoittaa silloin kun on joku ajatus tai asia, jonka haluaisin jakaa muiden kanssa.

Musta on paljon helpompaa puhua. Ja puhun paljon. Ja kun puhuu paljon, niin siella saattaa olla joukussa jokunen jyvakin. Jos kirjoittaisin yhta paljon kun puhun, niin ei mun blogeja kukaan lukisi (jos lukee nytkaan). Mutta blogi nyt ei sovellu sellaseen hopottamiseen, joten tanne pitas jotekin osata tiivistaa.

Ja nyt sitten asiaan. Eli ma en nyt jaksa pohtia tota olematonta kirjoitustaitoani, vaan jatan sen ongelman nyt syrjaan ja keskityn kuviin. Rakastan valokuvata ja teenkin sita paljon. Mulla tayttyy arkistot kuvista, joita en voi postata, kun en keksi mita niiden saatoksi kirjoittaisin.

Nyt siis kerron vaan yksinkertaisesti, etta ylin kuva on $3 norsu, jonka ostin Chinatownista, se on mun virkkaaman tyynyn paalla ja olin siella Chinatownissa Elegian kanssa. Ja toinen kuva on meidan terassilta, silta, jossa vietettiin viime viikolla ikimuistosia iltoja Susan ja Elegian kanssa. Ja kaksi alimpaa kuvaa on meidan kadun kulmassa olevasta Thai Temppelista. Siellakin kavin Elegian kanssa. Ja mulla on sielta tosi paljon kuvia, mutta en ole keksinyt mita kirjoittaisin niiden seuraksi.

Sen pituinen se.;)
***
I have to confess, that I can't write, I mean also not in Finnish, I'm not a writer. No at all. So you, who don't understand Finnish, don't worry, you don't loose anything. I love to take photos, I have my archives full of them, but I can't publish them, cause I don't find any words. But for now on, I don't care about what to say, I post the pictures and write bull shit or something like that (pretty much like I've done before). I just wanted to share this with you. ;)