Wednesday, March 23, 2011

Betsey Johnson





Nyt tähän väliin taas yks mun lemppari kaupoista ~ Betsey Johnson.

Ja joku voi jo arvata, että tämäkin kuuluu sarjaan "liian ihana" kauppa. Mä olen täälläkin pyörinyt lukuisia kertoja, muutamaan kertaan olen jo jonkin vaatteen tai laukun kanssa ollut kävelemässä kassalle, mutta sitten olen kuitenkin sortunut jahkailemaan ja tyhjin käsin olen aina tästäkin kaupausta poistunut. Ei ehkä ihan tyypillinen mummojen kauppa, mutta mä nyt en tunnetusti juurikaan piittaa iästä. Enkä aina ole edes niin turhan tarkka hyvästä mausta tai tyylikkyydestä. Pukeutumisessa voi olla hauskuutta ja huumoriakin.

Betseyllä on aina niin herkulliset värit. Ja rimpsuja ja röyhelöitä löytyy. Tosin mulla on kaksi hyvinkin vastakohtaista mieltymystä, mitä vaatteisiin tulee - niiden pitää olla tosi yksikertaisia ja yksivärisiä, tai sitten niiden pitää olla tosi erikoisia ja väriä saa olla sitten ihan reilustikin. Tykkään yleensä tosi paljon printeistä, mutta olen tosi kronkeli niiden suhteen. Niiden pitää olla just eikä melkein. Betsyltä löytyy silloin tällöin aika kivoja juttuja minunkin makuuni.

***

Betsey Johnson, one of my favorite shops here in LA. I love her thrilling colors and ruffles and prints. Even though I have actually two totally different styles, what it comes to clothes and accessories - I  love colorful, frilly stuff, but I´m very choosy with colors, patterns and prints, they must be just perfect or if not, I rather choose solid and simple ones. Betsey has sometimes quite delightful stuff for my taste.