Tuesday, September 6, 2011

LittLe peEk tO oUr hOme...

C´mon in, eli ulkoa astutaan kuin elokuvissa suoraan olkkariin. Meillä on paikat saamassa taas pikku hiljaa uutta ilmettä.

Omatekemä roikotin.

Meidän vesielementti, pulputtava Buddha toivottaa tervetulleeksi jo heti oven suussa.

Ihan itse, omilla pikku kätösillä porasin pari hyllyä seinälle. Robilla oli yllättävä iltavuoro, enkä malttanut odottaa. Vähänkö olin ylpeä suoritukestani. ;)

Kurkistus keittiöön vaan kaukaa kaapin takaa, siellä on vielä paikat aika pahasti rempallaan.

Ja tässä taas nää tyynyt. Ekakshan mulla oli pari pikkusta, mutta sitten keksinkin, että isommilla tyynyillä saan tuon meidän "sohvanurkkauksen" muutettua melkein oikeaksi sohvanurkkaukseksi. Ja tyynyt onkin tosi mukavat nojailuun.

Helpompaa tietysti oli ollut vaan ostaa sohva, mutta mä oon vähän tällänen höperö jääräpää, että haluan tehdä kaiken mahdollisen ihan itse. Ja mieluiten kierrätysmateriaaleista. Tapa on jäänyt päälle niistä ajoista kun ei kerta kaikkiaan ollut varaa ostaa mieluisia sisustuskaluja. Mä olen ostanut elämäni aikana vain aniharvan uuden huonekalun. Nykyisinkin koluan mieluummin kirppikset ja antiikkikaupat, helpompaa toki olis vaan marssia huonekalukauppaan, mutta tästä kierrätys ja kyhäys sisustelusta on tullut mulle oikeastaan jo elämäntapa.  Ekologista ja persoonallista, sellaisesta tykätään molemmat. Ei olla kovinkaan perinteisiä tai konservatiivisiä tälläsissä(kään) asioissa. ;)

***

I will translate the text tomorrow, I have to run now. ;)