Wednesday, December 8, 2010

Joulumanipulointia ja ihan pikkusen askarteluakin

 Mä olen istunut tosi tiiviisti tässä koneella vääntämässä uusia jouluisia kollaasiarkkeja.

Ja ihan pikkuisen olen askarrellut lisää...eli sain liimatuksi yhden jouluisen kuvan pullon kylkeen.

 Sormet vaan syyhyttäis nyt käydä oiken kunnolla käsiksi askarteluhommiin...

Paljon muuta en ole saanut aikaiseksi, kuin että keittiön pöytä on täynnä kaikenlaista askartelumateriaalia.

 Ja mä tein pari vuotta sitten hyvän löydön pihakirppikseltä, $5 kolme laatikollista vanhoja joulukoristeita.
Tuo pullo päätyikin lopulta tähän mun työpöydälle. Ruusussa on niin ihana tuoksu. Nuuhkin sitä tässä vähän väliä.

Mä väänsin viime jouluksi jo aika hyvät valikoimat joulusia kollaasiarkkeja ja ne on menneet onneksi hyvin kaupaksi  vielä tänäkin vuonna. Mutta nyt sain siis vihdoin aikaseksi yhden uuden jouluisien arkin, ja vielä niitä pitää varmaan vääntää ainakin muutama. Mutta nyt tuntuu taas sujuvan, kun pääsin hyvään alkuun.

Nämä pakettikortit on tehty vasta digitaalisesti, noin pitkälle en ole viela oikeasti päässyt.


Tässä on jouluinen arkki kokonaisuudessaan.